Avatar billede 3xs Nybegynder
08. januar 2002 - 01:24 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Accepter svar

Lige et 10.000 kr\'s spørgsmål (dog kun til 30 point...)

Hvordan accepterer jeg et svar et stykke tid efter det er stillet?

Jeg har desværre måttet sande, at der ikke er blevet besvaret tilstrækkeligt på et par spg., men vil dog alligevel give point til bedste bud...
Avatar billede prodic Mester
08. januar 2002 - 01:34 #1
Du laver et svar selv. Derefter går du i avanceret og tildeler pointene til de respektive personer.

Husk at alle pointene skal uddeles.
Avatar billede prodic Mester
08. januar 2002 - 01:34 #2
Og du behøver ikke uddele point for spørgsmål der omhandler sådan noget - det er ganske gratis.
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. januar 2002 - 01:40 #3
du indsætter en kommentar hvor du beder dem der har besvaret dit spørgsmål (selvom de måske er utilstrækkelige) om at smide et svarfelt.
Så får du adgang til \'avanceret\' point tildeling og klikker på denne.
udfor alle der har oprettet et svar kan du så indtaste de point hver bruger skal have (dog skal samlet antal point max være det du har afsat til spørgsmålet). Klik accepter.

Hvis du vil afsætte flere point til deling skal du først ind og gøre dette inden du accepterer.
Hvis du vil uddele færre point end dem du oprindeligt havde afsat skal du først selv oprette et svarfelt så du kan tildele overskydene point til dig selv senere.

I dette spørgsmål er der ingen grund til at give mig point, så her opretter du blot selv et svarfelt og accepterer dette. Så får du dine point tilbage :)

mvh geo
Avatar billede zhark Nybegynder
08. januar 2002 - 01:46 #4
Nu forholder det sig jo også sådan at du ikke KAN uddele points i 2 af dine spm, der er jo ingen svar... så skal du da bede (dem) nogle lave et. Som prodic skriver, lav selv et svar og \"tjen\" behold points, det er OK når ikke man kan bruge svar der er givet.
Lav også et her - 30 points er alt for meget for dette spm... som jo desværre er i en helt gal kategori :)
Avatar billede 3xs Nybegynder
08. januar 2002 - 09:48 #5
Tak alle!

Er udemærket klar over, at jeg befinder mig i den forkerte kategori, men man er vel Mac bruger, og henvender sig dermed til personer af samme \"størrelse\" - kaliber om man vil.

Men \"vi siger tak\" :-)
Avatar billede Jman Praktikant
08. januar 2002 - 10:15 #6
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2002 - 10:21 #7
Superior den er godt nok sej :))
Avatar billede 3xs Nybegynder
08. januar 2002 - 10:21 #8
:-)
Avatar billede foodear Praktikant
08. januar 2002 - 10:28 #9
Superior rules, du kan bare det der!!!!!!!!!!!!

/Foodear
Avatar billede Jman Praktikant
08. januar 2002 - 10:45 #10
takker  *rødme*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2002 - 10:48 #11
Ro på - Vi mente det ikke *LOOOL*
Avatar billede 3xs Nybegynder
08. januar 2002 - 10:50 #12
I keder jer for vildt!!!  :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2002 - 10:52 #13
Du har ret det er vidst godt jeg skal ud af døren om lidt :))
Avatar billede Jman Praktikant
08. januar 2002 - 10:52 #14
*LOOOOL*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2002 - 10:56 #15
Men i skal ikke være kede af det. Der er andre der har det meget værre : http://www.eksperten.dk/spm/155802
Avatar billede 3xs Nybegynder
08. januar 2002 - 11:08 #16
psykopater :-) :-) :-)