Avatar billede anjensen1 Novice
06. januar 2002 - 17:52 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

HL&CS Officielle updates?

Hejsa
Hvor finder vi de garanteret officielle sierra supportede updates til cs og hl.
Jeg er ikke meget for at downloade 80 mb fra den tilfældige !brasilianske! server som update-patchen selv foreslår....

Et andet spørgsmål Hvad er \'opposing forces\' Hvad får vi ud af at installere denne udvidelse.

-Synes iøvrigt at det er !skod! at man køber en programpakke for blot at erfare at den skal opdateres...

på forhånd tak!
a.
Avatar billede prodic Mester
06. januar 2002 - 18:39 #1
http://games.jubii.dk/download/cs/Klient-opdateringer/

med garanti ikke en tilfældig !brasiliansk! server. :-)

Og næste gang - husk lige den korrekte kategori.
Avatar billede anjensen1 Novice
06. januar 2002 - 19:14 #2
Tak! for den prodic!! -Men hviken update skal jeg vælge? Vi har \'halflife generation-pakken\' med 3 cd\'er -Er det så \'retail Købeudgaven af CS\' update på 79mb ..!ARHHHHH!
Eller er det Full-update på ... 100,5 mb [2*!ARHHHHH!] som \"bare lige\" skal hentes....
igen !ARHHHHH!
(hva er forresten den korrekte kategori Så at der var en masse CS spørgsnål under 3D -)

mvh
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 19:40 #3
Til Counter-strike skal du hente denne fil, som er version 1.3 (opdatering):
http://planetmirror.com/pub/counter-strike/1.3/csv13full.exe
Avatar billede prodic Mester
06. januar 2002 - 19:47 #4
anjensen->I have no idea - spiller ikke. Vidste bare at de var der - sorry :-)

Kategori - tja, måske Fri Debat der er så meget rod i forvejen.
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 19:47 #5
Til Half-life opdateringen er det denne fil:
http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1933
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 19:48 #6
Det er ihvertfald de filer jeg bruge til at opdatere mit half-life og counter-strike - og det virker...!!!

/scorpius
Avatar billede bergeren Nybegynder
06. januar 2002 - 19:56 #7
www.counter-strike.net under downloads

fileplanet.net
Avatar billede anjensen1 Novice
06. januar 2002 - 20:56 #8
Tak for svar!
>> prodic ok *s* ialtfald tak

De filer er SÅ store..
Er der ikke et blad der har de updates med på deres cd-rom?
Points følger i næste ombæring *s*

mvh
Avatar billede scorpius Nybegynder
07. januar 2002 - 17:54 #9
ehm... anjensen1 - skal du ikke give nogen points..?
Avatar billede anjensen1 Novice
08. januar 2002 - 12:24 #10
nå  men der er jo så nok ikke nogen andre måder at få de patch på surt for det er udelukket med 12 timers download....
anyway ..points
scropius 20
bergeren 10

-Prodic laver et \'spørgsmål\' til dig så du kan hente 15

tak for hjælp!
mvh
Avatar billede anjensen1 Novice
08. januar 2002 - 12:25 #11
nå  men der er jo så nok ikke nogen andre måder at få de patch på surt for det er udelukket med 12 timers download....
anyway ..points
scropius 20
bergeren 10

-Prodic laver et \'spørgsmål\' til dig så du kan hente 15

tak for hjælp!
mvh
Avatar billede prodic Mester
08. januar 2002 - 16:50 #12
Det er helt OK - siger du lige til hvor det er henne det kære spørgsmål?
Avatar billede anjensen1 Novice
09. januar 2002 - 11:47 #13
hæ hæ ligge lige ovenover i denne kategori Du sku jo så nok ha\' haft et lille link (sorry)
http://www.eksperten.dk/spm/155855
mvh