Avatar billede zenga Nybegynder
05. januar 2002 - 18:16 Der er 6 kommentarer

HJÆLP!

Jeg vil dele min harddisk op i to dele og der er 2 forslag:
1. Gøre det i MS-DOS
2. eller bruge programmet partition magic
men jeg kan ikke finde ud af det program nogen der ved hvordan man opretter et extra drev til fx programmer og drevet skal fx hedde Z: så jeg oxo har 20 gb på c: og 20 gb på Z: drevet...
Avatar billede manon Nybegynder
05. januar 2002 - 18:18 #1
Hvis du kan få fat i PM, så brug det - det har en Wizard Guide som hjælper dig.
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 18:18 #2
Prøv i den rigtige kategori - det hjælper.
Avatar billede manon Nybegynder
05. januar 2002 - 18:18 #3
nå ja - flyt dit spm. *s*
Avatar billede spoof Nybegynder
05. januar 2002 - 18:22 #4
Partition Magic burde være til hitte rundt i.
Start med at skrumpe den første partition (primary) ind til 20 GB. Opret så en Extended partion i det frigjorte område (brug al pladsen) Opret herefter en logisk partition inde i din Extended partition.

Du kan gøre alle disse ting i et hug, og vælg derefter at udføre operationerne - jeg kan ikke huske hvad den præcise komando hedder - execute et eller andet...
Avatar billede f_rollo Nybegynder
05. januar 2002 - 18:31 #5
brug fdisk ude i dos
Avatar billede manon Nybegynder
12. februar 2002 - 19:57 #6
husk at lukke spm igen *s*