Avatar billede guff_ball Nybegynder
03. januar 2002 - 12:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med installation på Windows 2000 Server....

Hej,
Jeg har lige lavet et program, og ønsker at udgive og installere det på en W2K server...
Jeg har installeret Visual Studio 6.0 sp5 på en Test server, og lavet mit program, på den, det gik fint.
Jeg brugte Deployment wizzard, som lavede en lille installer til mig 9 mb.....
Da jeg så uploaded den til den server hvorfra den skal køre, får jeg en installations fejl, (Systemet har gamle filer) eller noget i den retning...
Er der nogen som har oplevet dette eller har en ide til løsningen.....
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
03. januar 2002 - 12:34 #1
Hvilken version af Windows har du på din udviklingsmaskine og på serveren (inklusive servicepacks).

Hvis du kommer med gamle versioner af systemfiler til Windows 2000 (eller nyere for den sags skyld), så kan du ikke installere dem på grund af systemfilbeskyttelsen.
Avatar billede guff_ball Nybegynder
03. januar 2002 - 12:37 #2
Begge maskiner har Windows 2000 Server Sp 2....