Avatar billede crazy_girl Nybegynder
02. januar 2002 - 13:56 Der er 2 kommentarer

diablo cd-key change..

Hejsa.  Jeg har længe brugt min vens cd key for gaming online men u har han oxo startet. så jeg købte et eget exemplar. nu skal jeg bare skifte cd key.  hvordan gør jeg dette uden at reinstallere diablo?
på forhånd tak.
Avatar billede xpx Nybegynder
05. januar 2002 - 13:02 #1
Det kan man desvære ikke.. Men du kan jo gemem dine saves, både offline og online. Og.. Selvom at du spiller fra en anden cd-key, kan du godt spille inde på din account.
Avatar billede hc-riis Nybegynder
10. januar 2002 - 21:19 #2
Jeg tror at du kan ændre din cd-key ved at skrive regedit i menuen kør.
Så vælger du HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/ (det kan godt være at du skal trykke på et faneblad der hedder settings) så finder du diablo og trygger på en fil ved navn key. Derefter kan du ændre din key. (Måske)
Jeg er ikke sikker på om det virker. Da jeg ikke selv har Diablo 2.
Men jeg har brugt det til at ændre Half-Life
cd-key. ;D håber du kan bruge det.