Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
01. januar 2002 - 18:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Half-life

Jeg kan ikke joine en server. jeg kan godt connecte, men når den står på \"downloading\". Går den kold. Jeg har fået et tips om at man kan update sin vidieo driver. men jeg kan ikke finde en side hvor man kan gør det. Mit vioieo kort hedder: s3inc. savage4 (Engineering BitFlip). kan du/i hjælpe mig??
Avatar billede pr4nk Nybegynder
01. januar 2002 - 18:58 #1
ja jeg kan  godt .. men du kan ikkke gQre noget... har selv prQvet det...  reinstall  halflife .... Sorry :(
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
01. januar 2002 - 19:00 #2
det har jeg prøvet 100 gange men det hjalp ike:-((
Avatar billede scorpius Nybegynder
05. januar 2002 - 19:29 #3
hvis der står downloading, - skal du jo bare vente, for så er det jo nok fordi den downloader et map eller noget...
Avatar billede blad3 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:43 #4
hvis du skal updatere din halflife version skal du bare finde din mappe med halflife og trykke sierra update så skal du finde nogle du skal updatere fra og så skal den bare downloade og så skulle den være hjemme men den går ikke kold jeg spiller tit cs og der gør den det samme det er fordi den downloader map.. så nogle gange tar det mega langtid  ;]
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
07. januar 2002 - 23:10 #5
i