Avatar billede chrismax Nybegynder
29. december 2001 - 20:55 Der er 20 kommentarer

fra KaZaa til brændt på en cd??

Hvordan får man en film man har downloadet fra KaZaa over på en cd?? Jeg har siddet og læst mange af de tidligere spørgsmål, og har fået det indtryk at man skal convertere sin film (normalt en avi-fil) til vcd og så skulle man kunne brænde den ned på 2 cd\'er. Det har jeg også prøvet, men det virker ikke!
Jeg har downloadet TMPGEnc til at docode den (hedder det det?) og så har jeg også hentet AVIedit til at dele filmen op i to! Så mit spørgsmål er: hvordan gør jeg??
Avatar billede chrismax Nybegynder
29. december 2001 - 20:56 #1
Jeg mente decode =)
Avatar billede olai Juniormester
29. december 2001 - 20:57 #2
Tror ikke du skal spørge om den slags ting på eksperten.... Det er jo ikke helt lovlige det du omtaler der....
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
29. december 2001 - 21:06 #3
KaZaa er ulovligt det er bare temlig umuligt at fjerne!
Avatar billede maxium Novice
29. december 2001 - 21:07 #4
Avatar billede maxium Novice
29. december 2001 - 21:14 #5
Avatar billede maxium Novice
29. december 2001 - 21:16 #6
kazaa skal give 400.000$ pr dag det virker (alså bøde) de skulle jo have lukket men det er de ikke
Avatar billede olai Juniormester
29. december 2001 - 21:18 #7
Nå jamen jeg troede bare at det var ulovligt at spørge om hvordan man brænder ulovlige film herinde, WOW FEDT ! så har jeg en masse spørgsmål om MP3 som jeg vil hente på kazaa og brænde.
Takker :-)))
Avatar billede fuldstop Nybegynder
29. december 2001 - 21:19 #8
maxium>> mener \"kun\" det er 10000$ pr. dag!!
Avatar billede olai Juniormester
29. december 2001 - 21:19 #9
Så henviser jeg bare til dit spørgsmål hvis der er nogen der brokker sig hehe
Avatar billede maxium Novice
29. december 2001 - 21:22 #10
fuldstop> i tv sage dommeren 400.000$
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
29. december 2001 - 21:23 #11
Helt ærligt det har de sq da ikke råd til
Avatar billede fuldstop Nybegynder
29. december 2001 - 21:23 #12
maxium>> undskyld 40000$ pr dag.
http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=2936
Avatar billede chrismax Nybegynder
30. december 2001 - 11:53 #13
Okay, jeg troede KaZaa var lovligt, havde jeg vidst det ikke var, havde jeg ikke spurgt...
Avatar billede olai Juniormester
01. januar 2002 - 23:54 #14
chrismax> Troede du....VIRKELIG! at Kazaa var lovligt............................................................................................................ÆRLIGT?
Avatar billede chrismax Nybegynder
02. januar 2002 - 10:43 #15
Helt seriøst, det troede jeg! Ved godt jeg måske lyder lidt bagklog eller noget, men jeg mente at jeg havde læst i en avis at KaZaa var Napsters lovlige modstykke, eller sådan noget lignende.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
02. januar 2002 - 10:46 #16
olai-> Morpheus er lovlig, så det vel ikke så mærkeligt at tro Kazaa også var det.
Avatar billede olai Juniormester
02. januar 2002 - 10:48 #17
Næh, troede du også at det var lovligt at hente mp3/film på kazaa da kazaa efter din mening var lovligt ?
Øøøh....
Avatar billede svuppenator Nybegynder
10. januar 2002 - 20:54 #19
Hvorfor skal alle være så hellige!!??
Han har bare hentet en film på kazza.. det kunen ligeså godt være et lille clip eller noget. Manden ville have hjælp og det er der ikke nogen der vil give ham kun slå en mand i hovedet. Det kan man godt blive træt af ind imellem!!
Desunden kan man altid stille et sprøgsmål så det ikke opfattes som ulovligt.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
10. januar 2002 - 21:26 #20
Helt ærligt.

Hvis man skal være ærlig, og man sidder ved  computer bordet så skal man
ikke lede lang tid før man finder noget ulovligt