Avatar billede charley78 Novice
25. december 2001 - 13:20 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

3D til Flash - hvordan?

glædelig jul!

- jeg mener bestemt at det burde kunne lade sig gøre at importere et object fra 3D studio Max i Flash, men i mine forsøg lykkes det ikke.
Til hvad og hvor skal filen døbes?

Hvem kan hjælpe?
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. december 2001 - 13:43 #1
Jeg bruger vecta 3d.rar som er et plugin du kan bruge til at exportere til en SWF fil.
Funger fint.

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede charley78 Novice
25. december 2001 - 13:51 #2
hej Visto, når jeg prøver at søge på dit svar for at læse lidt om \"vecta 3d.rar\" kommer intet frem - på google tilmed.
Er du sikker på at det er det rigtige navn på plugin\'et?
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. december 2001 - 13:59 #3
yep... vent i 5 min, så kan du få en demo af mig
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. december 2001 - 14:00 #4
send mig en mail op adm@visto.dk så får du et link hvor du kan hente DEMO\'en
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. december 2001 - 16:50 #5
vecta3D
http://www.vecta3d.com/

Eksporterer vektorgrafik til Flash fra 3D Studio Max
Illustrate
http://www.davidgould.com/

Konverterer 3D filer til frame-by-frame grafik som kan anvendes i Flash ved at eksportere i .swf formatet
Swift 3D
http://www.swift3d.com/
Avatar billede charley78 Novice
25. december 2001 - 22:31 #6
Hej begge to, jeg ved ikke andet end  at I har ydet mig en fin service begge to - Vil det være fair at fordele pointsene mellem jer? - ellers må I gøre vrøvl!
Og i alle fald, jeg skulle være dækket ind med info, mange tak!
Avatar billede charley78 Novice
25. december 2001 - 22:33 #7
hvordan bærer jeg mig ad med at lukke spørgsmålet - jeg synes ikke det er nok at skrive at jeg \"accepterer\".. der sker iukke noget ved det.
Skal jeg mon vælge den ene - og så \"avanceret\" (og vælge den anden også)??
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. december 2001 - 22:57 #8
du går ind i \"avanceret\" og fordeler de afsatte points
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
02. januar 2002 - 22:44 #9
tak for point :)