Avatar billede kjv Nybegynder
19. december 2001 - 21:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se små film eller downloade...

Jeg sidder på mac os 9.1, benytter netscape 6.1

Jeg kan downloade på diciderede mac sider men hvorfor kan jeg ikke hente små film/videofrekvenser ned fra nettet? Får kun en fil på skrivebordet der ikke kan åbnes???

Hvad kan jeg gøre og hvordan????
Avatar billede straszek Praktikant
19. december 2001 - 21:57 #1
du har højest sansyneligt ikke installeret et program der kan afspille den type fil du henter ned. Hvilken type film er det?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. december 2001 - 23:37 #2
Du skal slette quicktime 4.0 i mappen udvidelser, og hente quicktime 5.0 fra apples hjemmeside:

http://www.apple.com/quicktime/

Du kan ikke se filmen, fordi de er gemt i mpeg format. Dette format er ikke understøttet af Quicktime 4.1.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. december 2001 - 23:38 #3
Avatar billede kjv Nybegynder
20. december 2001 - 01:15 #4
Det er små videosekvenser lign.

Jeg vil hente Quicktime 5.0 - Men koster det ikke noget??? Mener at have set man skal taste en masse oplysninger ind???? Hvad siger du Per
Avatar billede kjv Nybegynder
20. december 2001 - 01:17 #5
Det er små videosekvenser lign.

Jeg vil hente Quicktime 5.0 - Men koster det ikke noget??? Mener at have set man skal taste en masse oplysninger ind???? Hvad siger du Per

Ok, har kigget...Er gratis...Skal lig hente ned og se om det virker inden point tildeles..
Avatar billede kjv Nybegynder
20. december 2001 - 01:17 #6
Det er små videosekvenser lign.

Jeg vil hente Quicktime 5.0 - Men koster det ikke noget??? Mener at have set man skal taste en masse oplysninger ind???? Hvad siger du Per

Ok, har kigget...Er gratis...Skal lig hente ned og se om det virker inden point tildeles..
Avatar billede straszek Praktikant
20. december 2001 - 08:10 #7
Det er slet ikke sikkert at det er quicktime du har brug for - hvilken type film og video er det du henter??

Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. december 2001 - 09:46 #8
Quicktime 5.0 koster ikke noget i basis udgaven.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. december 2001 - 09:48 #9
Hvis det er en .rm fil, så skal du hente RealPlayer fra www.realplayer.com.

/per
Avatar billede 3xs Nybegynder
24. december 2001 - 08:28 #10
Så har jeg lige et spørgsmål - on the side line...

Hvis det er en avi - fil, så kan den vel ikke læses af Quicktime... Såfremt det er, hvilket program (gratis) kan han/jeg så bruge?
Avatar billede buymac Nybegynder
04. januar 2002 - 16:51 #11
Prøv at hente Microsoft media player til macintosh..
Avatar billede kjv Nybegynder
08. januar 2002 - 00:27 #12
Vil prøve at hente den...