Avatar billede BRS Nybegynder
19. december 2001 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Colorado II software til HP t4000s

Jeg har lidt prob. med at lokalisere Backup-software til HP Colorado t4000s.
Jeg har haft hentet det før hos HP, men nu kan jeg simpelhen ikke finde den igen...

Direkte link ønskes.
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 11:17 #1
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 11:20 #2
og så lige et godt råd:
Har man et af følgende backup drev er det VIGTIGT man IKKE renser det. Rensning kan skade disse backup drev permanent.

HP Colorado T3000 tape drive
HP Colorado T4000s tape drive
HP Colorado T4000es tape drive

Avatar billede BRS Nybegynder
19. december 2001 - 11:46 #3
yes yes - den kunne jeg også finde...

Indrømmet - jeg skrev vist ikke at det skulle være til Windows / W2K :o)

DOS er ikke så aktuelt længere... ;)
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 11:54 #4
hold da k*ft hvor er HP\'s side dårlig konstrueret... Den er ikke til at finde rundt i
Avatar billede BRS Nybegynder
19. december 2001 - 11:56 #5
Den plejer ellers at fungere ret godt... men lige i det her tilfælde kan jeg simpelthen ikke finde det... :)

Jeg bruger den ellers ret tit i forbindelse med mit arbejde...
Avatar billede harlis Nybegynder
19. december 2001 - 12:00 #6
Er du sikker på det ikke er det rigtige link:
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpcolorado9828_swen.html  ?

På den url står der:

If what you were looking for is not listed above, then there is no software or driver available for downloading from the web.

Så jeg kan nok ikke hjælpe dig så...  :o)
Avatar billede BRS Nybegynder
19. december 2001 - 12:34 #7
Hvis du klikker dig ind under \'software\' så finder man en DOS version - og det er jo ikke så interessant.

Det der bare irriterer mig er at jeg har hentet den før - men nu er den bare væk... :(

Jeg lader spørgsmålet stå åbent - så må vi se om der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede BRS Nybegynder
23. juni 2003 - 12:14 #8
Ikke aktuelt mere... tak for hjælpen...