Avatar billede vistodk Nybegynder
18. december 2001 - 19:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere webcams på en maskine

Er der nogen der har forsøgt at have flere webcams på EN maskine? Har en opgave der kræver 4styk webcams, eller ligeende på en maskine, men har ikke kunne finde en god og billig løsning endnu.. derfor får i 200 hvis i kan komme med en GOD løsning, og jeg aceptere ikke svar ala. brug en USP-hub, for det kan man ikke

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 19:08 #1
Lad være med at bruge en USB-hub. Brug en USB-port til hvert cam. Har du kun 2, så køb 2 ekstra, og prøv så.

Programmer som webcam32 kan cirkulere mellem flere forskelleige cams.
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. december 2001 - 19:10 #2
Sorry.. der skulle stå 14 cams

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 19:13 #3
14 cams!? Hvis vi snakker USB, så kan du ligeså godt opgive det. USB trækker på processorkraften, så 14 cams vil næsten dræbe selv udemærkede PC\'ere. Når der så samtidig skal bruges processor-kraft til at køre computeren, samt indsamle data fra alle 14 cams på samme tid, såeh...
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. december 2001 - 19:51 #4
har droppet det.. også pga. strømforbruget.... Men tak for imputtet.. du får hermed LIDT ad points\'ne
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. december 2001 - 19:51 #5
lav lige et svar?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 19:52 #6
Så skidt, du får et svar. :)