Avatar billede mr.athlon Nybegynder
16. december 2001 - 10:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

DV Raptor RT kort

Jeg har et videoredigeringskort fra Canopus til salg. Det er et DV Raptor RT med Adobe Premier 6.0 fuld version. Jeg har ikke noget at bruge til, og ønsker at sælge det. Nogen der er interesseret ?
Se spec\'s på det her:

http://www.canopus.dk/Products/Editing/DVRaptor-RT/dvraptor-rt.html

http://www.canopus.dk/Products/products.html

Mr.Athlon
Avatar billede deleuran Nybegynder
16. december 2001 - 18:03 #1
kan jeg få en pris uden Premiere 6.0 (har den selv)
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
17. december 2001 - 05:51 #2
Hejsa.....

Kortet er spritnyt, og har aldrig siddet i en maskine. Jeg syntes 3000,- er særdeles rimeligt.
Avatar billede deleuran Nybegynder
18. december 2001 - 16:15 #3
Kan jeg ikke få en pris uden Premiere 6.0
Avatar billede deleuran Nybegynder
18. december 2001 - 16:17 #4
omkring 1000 kr uden Premiere er vel rimeligt.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. december 2001 - 16:36 #5
Glem det.....kortet er helt nyt,og har ALDRIG siddet i en maskine...det koster 7500,- fra nyt.Og Adobe koster 7000,-.......3000,- er absolut mindstepris....take it or leave it....:o)
Avatar billede deleuran Nybegynder
18. december 2001 - 16:48 #6
Hvis du trækker Premiere fra (7000 kr) så er 1000 kr stadigvæk en god pris.

Hvordan kommer du frem til 3000 kr ??
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. december 2001 - 16:56 #7
Hvis du går ind på canopus, så kan du få kortet, både med og uden Adobe, men DE tager samme pris, med eller uden......
Grunden til at jeg vil have den pris er, at jeg syntes det er en absolut fair pris, for det kort....jeg skal ikke selv bruge det, så det er en noget tv-out funktion, for mig.....kortet koster 7500,- fra nyt, så jeg syntes at en del under halv pris er rimeligt....
Avatar billede deleuran Nybegynder
18. december 2001 - 17:18 #8
Jeg har på et tidspunkt selv købt Pinnacle DV500 med Adobe Premiere til 8000 kr. Derfor er jeg ikke interesseret i softwaren. Dit kort har altså ikke en værdi på 3000 kr. Det er forståeligt at du gerne vil have så mange penge som muligt men du er nødt til at være lidt realistisk.
Hvorfor har du egentlig et videoredigeringskort når du ikke bruger det ?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. december 2001 - 17:21 #9
Det er muligt at du mener jeg bør være realistisk....det er jeg også.....efter mine normer....:o)
Jeg har fået det af en kammerat som skyldte mig 3000,-......han havde vundet det på nettet, men havde ikke de penge han skyldte mig, så derfor fik jeg kortet i stedet for.Så derfor kan jeg sige at jeg ER realistisk, og vil have dækket mine penge ind.......hvis du ikke vil give 3000,-....fair nok, så skal vi ikke handle....:o)
Avatar billede deleuran Nybegynder
18. december 2001 - 17:44 #10
Du er velkommen til at vende tilbage.
1000 kr er budt.

Første,......Anden ......og
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. december 2001 - 18:05 #11
Desværre......3000,- eller intet.....:o)
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
20. december 2001 - 06:32 #12
:o)
Avatar billede deleuran Nybegynder
20. december 2001 - 14:14 #13
:o(
Avatar billede deleuran Nybegynder
06. januar 2002 - 17:14 #14
Nyt bud : 900 kr
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. januar 2002 - 19:19 #15
Utopi.......AAAAALT for lavt....:o)