Avatar billede crosta Nybegynder
15. december 2001 - 14:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3ds max 4

Er en af de heldige personer med 3ds max 4 :O
Men når jeg åbner 3ds max 4 står der \"Your product license has expired\" og havd skal det så betyde??? Der kommer et lille pop-up frem imens den er ved at initializere programmet... Og kan slet ikke åbne det. Jeg har ahft kunne køre programmet i ca. 4 måneder.
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 15:02 #1
Det betyder at du har haft en trial version som nu er udløbet
mvh geo
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
15. december 2001 - 15:31 #2
Du har haft en Demo version af 3D Max og nu skal du købe programmet for at få det til at virke igen.
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. december 2001 - 01:17 #3
*lol* håber da ikke du har givet en 40.000 kr for det, for så har de sku snydt dig, hvis du købte den som fuld version hehe  Du må heller komme med forhandler navnet så vi andre ikke komme ud for det ;-)
Avatar billede thomasdideriksen Nybegynder
23. december 2001 - 23:20 #4
Der findes cracks på nettet

-naturligvis ikke noget jeg kan anbefale ;)
Avatar billede condor9 Nybegynder
14. januar 2002 - 10:01 #5
apropo (eller hvordan man nu staver det) demo version.

Er der så nogle som ved om man kan downloade sådan en, og hvis ja hvor ????

/Thomas H.
Avatar billede crosta Nybegynder
23. januar 2002 - 14:56 #6
Lukker..

Cros..