Avatar billede jollepolle Nybegynder
14. december 2001 - 15:54 Der er 10 kommentarer

Chip til backup spil

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor den billigste chip incl. installering til min PS2 fandtes. Det skal være en chip, der kan spille mine backup spil, uden at man først skal køre en cd igennem. Helst så tæt så muligt på helsingør
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. december 2001 - 04:19 #1
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. december 2001 - 04:19 #2
det skulle ikke være et svar!
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
21. december 2001 - 04:40 #3
mr-bob; det jollepolle skriver har ikke en skid at gøre med warez. Det er fuldt lovligt at sætte en chip i sin playstation. Og spille kopierede spil, sålænge du selv har originalen (backupspil, get it???). Dette er ret smart, når man f.eks. har børn og risikoen for ridser  og derved uspilbare spil er ret store. Måske skulle du tænke dig lidt om, inden du prøver at lege politimand!!
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
21. december 2001 - 05:42 #4
er sgu træt af alle jer små \"politimænd\", der konstant skal drive heksejagt på uskyldige ofre (som jollepolle er i dette tilfælde). Fair nok hvis du havde noget at have det i.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. december 2001 - 14:32 #5
maxhardcore-- ok, jeg undskylder at jeg \"dømte\" jollepolle uden helt klart at vide hans hensigter. og ja jeg ved godt at det er fuldt lovligt at lave en backup hvis du bare har originalen!!!! jeg prøver bare at se det fra en anden vinkel!!! jeg syntes heller ikke at jeg Ikke har noget at have det i,
for det første, hvor mange udnytter ikke denne chance til at brænde spil fra andre, hvilket er Ulovligt.
og for det andet er det til at tænke over, at jollepolle i dag d 21/12 kun har været online i 8 dage!, nå men nok om det!
jeg prøver skam ikke at lege politimand (det er i hvert fald ikke min hensigt), jeg prøver skam bare at hjælpe jollepolle, hvis det nu havde været \"en ulovlig gerning\" så ville han selvsagt blive slettet fra eksperten.
alt i alt: undsklyd at jeg kom med min uforbeholdte mening,,,,, ordensmagten takker af!
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
21. december 2001 - 16:23 #6
mrbob, okidoki, men så kunne du jo \"jorde\" alle folk der spurgte om cd-brændere (det kunne jo være de ville brænde noget ulovligt), alle folk der spurgte til file-sharings progs. (det kunne jo være de hentede noget ulovligt), alle dem der sprugte til mp3 (de kunne jo være ulovlige), osv. osv. Men nok om det, synes bare folk er gået lidt amok med at finde potentielle syndere. (at han kun har været her i 8, hvad siger det, jeg har ikke engang været her i en måned???)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. december 2001 - 16:27 #7
jamen du har jo ret! og selv jeg syntes da også at der er mange der burde lave noget andet end at rette på andre og fortælle dem hvad de skal gøre!!! men lad os begrave stridsøksen, og sige at du vandt og jeg trækker mig... det var lidt for hurtigt kommenteret!!!! men i alle fald, GOD jul og godt nytår!!!
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
21. december 2001 - 16:35 #8
tak i lige måde (det var sgu ikke for at vinde noget :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. december 2001 - 16:43 #9
nej nej!men jeg indrømmer at du har ret!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:47 #10
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???