Avatar billede jollepolle Nybegynder
13. december 2001 - 14:09 Der er 3 kommentarer

W98 til WXP

Jeg har win98 liggende på min ps og vil gerne have xp på den. Jeg ønsker at formattere hele harddisken inden.
Kan man starte installationen op inden fra win98 via cd eller er det bedre at boote op fra cden????
Avatar billede maxium Novice
13. december 2001 - 14:11 #1
du kan godt starte fra dit win 98 men der kan du velge om du vil opgrader eller installer en ny (så har du win 98 og xp på samme tid)
Avatar billede jollepolle Nybegynder
13. december 2001 - 14:15 #2
er det bedste at bruge startdiskette og format c: og herefter boote fra cden eller er det ligeså godt at formatere via winxp setup???
Avatar billede moebius Nybegynder
13. december 2001 - 14:22 #3
Det er bedst at boote fra din XP cd. Så kan du formatere lige inden du installere!