Avatar billede darkside Nybegynder
12. december 2001 - 20:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Start disk til PowerMac 8100

Hejsa, jeg har desværre fået stjålet min bootcd til min mac og har nu det problem at den ikke vil starte, nogen der ved hvor man kan finde en bootdisk til en 8100 og om det kan lade sig gøre at starte den på en diskette??
Avatar billede buymac Nybegynder
04. januar 2002 - 16:53 #1
Det kan det godt. bla. med Hjælpefunktioner 2 disketten fra Mac OS 7.5 :-) old stuff
Avatar billede darkside Nybegynder
11. januar 2002 - 05:31 #2
lukker fik selv fat i en MacOS 8.5 CD...
Buymac, min 8100/100 ville ikke starte paa den disk..men du faar stadigt lidt point for din hj;lp :)

/DarkSide
Avatar billede iziqio Nybegynder
22. marts 2003 - 16:03 #3
BUYMAC og DARKSIDE kan i ikke lige skrive til mig
Iziqio@hotmail.com Tak