Avatar billede snowlife86 Nybegynder
12. december 2001 - 01:34 Der er 3 kommentarer

Til Counter-Strike

Hej.
Jeg har en spørgsmål som i skal løse. Spørgsmållet er hvordan kan jeg sætte nye våben til counter-stike? Jeg har prøvet det mange gange men det lykkedes ikke. Jeg ved ikke bare hvordan man kan sætte nye skins til våben og til modellerne.

Kan i hjælpe mig?

Snowlife86@ofir.dk
Avatar billede mib33 Nybegynder
12. december 2001 - 02:39 #1
Først skal du hente våbnene, eller lave dem selv.
Når du så henter nye wåben f.eks. på cs-skins.net,så skal du pakke dem ud i en midlertidig mappe (det er som regel zip-filer).
Så skal alle de filer (der er som regel 3-4) der ender på .mdl lægges ind i din cs\\models mappe.
Hvis der er nogle filer der ender på .spr, skal de lægges ind i din cs\\sprites mappe.
og alle lydfiler (det er så resten) skal i din cs\\sound\\weapons mappe.
Men du skal lige være opmærksom på at du ikke umiddelbart kan sætte ekstra våben ind, men du kan erstatte de våben der er med andre modeller og andre lyde.
Når du så skal installere nye skins til dine våben, skal du bare sige ja til at overskrive de pågældende filer, og hvis du er i tvivl, vil jeg anbefale dig at lave backup af de pågældende mapper inden du begynder at ændre på dem.
Men jeg vil anbefale dig at besøge ovenstående link, der har jeg selv fundet en del fede våben.
Avatar billede jiemex Nybegynder
22. december 2001 - 17:07 #2
Jeg ville sige nøjagtigt det samme...... Men egentligt får du ikke nyge våben.. Man giver dem bare et andet udseende og en anden lyd. Men de giver lige stor skade som de plejer.
Avatar billede jiemex Nybegynder
20. marts 2002 - 18:12 #3
Hvorforkommer du aldrig med et svar?