Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 16:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Netscape/Hotmail prewiev

Så er der problemer med opsætningen i Netscape igen når jeg benytter min hotmail?

Hvorfor kan se ikke se evt. tilsendt jpg filer i min hotmail???

Hvis jeg logger på andre pc eller mac er det muligt. - Så hvorfor?

Sidder forresten på mac og benytter netscape 6.1

Der udloves 200 point...
Avatar billede brie Nybegynder
10. december 2001 - 16:49 #1
Hmmm... hvad med at skifte browser !!!

Der er efterhånden mange der klager over NS...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 16:52 #2
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 16:54 #3
Det er der muligvis? men netscape kører stadig bedre på mac som explorer til pc...Så nu vælger jeg ikke at skifte...Er der og bedre bud?
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 16:55 #4
xtyxx...Hvem siger det er mange point? Der er åbentbart ingen der kan svare på mit lille problem? Eller er der?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 17:01 #5
kjv> giv tid, du har jo kun lige oprettet dit spm, så du skal nok få dit svar.
Grunden til at jeg påpeger at pointansættelsen er for høj er, at der er tendens til en pointinflation her på eksperten, jeg vil mene at dit spm er til et sted mellem 30 og 60 point, som er default pointantallet for medium til svære spm, højere point tal gives mere ved opgaver, så som gennemgang eller hjælp til scripts, design m.m.

mvh
ztyxx
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 17:03 #6
Ok, giver dig ret...men da jeg er skide irreteret over dette problem og gerne vil have besked...så plejer det at hjælpe. Men giver dig ret

mvh KJV
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 17:06 #7
:-)
mon ikke det kan gemme sig et eller andet sted i din sikkerhed i NS, altså den du selv kan definere (kender ikke til Netscape, skal det lige siges), men kunne det tænkes at der er et eller andet med filtyper der står forkert..???
Avatar billede prodic Mester
11. december 2001 - 08:42 #8
kjv->Har du prøvet at sende en jpeg-fil til din egen hotmail-adr. og sat den vedhæftede til til at være at typen jpeg?

For så burde du jo kunne se den...

For det er vel ikke et generelt problem med jpeg-filer men kun med jpeg+hotmail - er det ikke korrekt?
Avatar billede kjv Nybegynder
11. december 2001 - 17:04 #9
Helt korrekt - prodic...Der er problemer med at se f.eks. jpeg filer via hotmail...

På andre pc/mac kan jeg logge ind og se pix via min hotmail...så problemet???

Jeps, dette burde også udelukke din første besvarelse...
Avatar billede prodic Mester
11. december 2001 - 17:07 #10
kjv->Kan du slet ikke se billedet som en attachment i mailen eller sker der bare ingenting når du trykker på den?

P.s. - Prøv NS6.2, den er noget sjovere at lege med end 6.1
Avatar billede kjv Nybegynder
12. december 2001 - 21:01 #11
Jeg kan godt se der er vedhæftet en fil...men der kommer overhovedet ikke billed frem hos mig?

Det gør der ellers på alle andre putere jeg logger ind på...så?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. december 2001 - 21:03 #12
kan du se jpg filer ellers, altså hvis de ikke er sendt til dig via mail???
Avatar billede kjv Nybegynder
23. december 2001 - 13:02 #13
ja, kan se dem...via photoshop...hvis det er hvad du`mener?
Avatar billede ib_kh Nybegynder
23. december 2001 - 22:09 #14
prøv at installere NS 5.8, den kører bedre end 6.1 på mac, jeg har selv haft det problem, løsning var med NS 5.8