Avatar billede kjv Nybegynder
09. december 2001 - 21:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

NETSCAPE 6.1

Hej...

Håber der er en der kender til dette - enten macintosh eller netscape 6.1 bruger lign. :o)

Hvordan sletter jeg eller slår jeg følgende fra? og hvor?

Når jeg åbner netscape og indtaster en www adresse er softwaren på forhånd sat til at huske alle gamle indtastninger - så alle gamle indtastninger der ligger sig til nye www adresse viser sig og er til at vælge.

F.eks. tastet www.bil - nedenfor vises masse muligheder såsom:        www.billeder
              www.bilaktioner
              www.biller osv osv - I kender det sikkert

Ved godt dette er for at hjælpe men brugeren, men jeg finder det irreterende...så hvordan slår jeg det fra?

Det er som tidligere nævnt en macintosh og netscape jeg bruger så er det en der kan svare på dette så udlover jeg 150 point med det samme...

Avatar billede prodic Mester
09. december 2001 - 21:47 #1
Skal med glæde tjekke det imorgen - såfremt der ikke er andre der har meldt sig under fanerne inden.
Avatar billede kjv Nybegynder
09. december 2001 - 21:49 #2
Ok, lyder fint! prodic - ser frem til svaret...
Avatar billede kapla Nybegynder
09. december 2001 - 21:55 #3
\"(Apple Macintosh users only) Disable automatic completion of forms: from the Edit menu, select Preferences... Under the Forms Auto-Fill tab, select the Forms AutoComplete option, and ensure it is disabled. \"
Avatar billede lazypost Nybegynder
09. december 2001 - 21:57 #4
Du skal se under \"smart browsing\" og så slå \"location bar autocomplete\" fra.

Jeg er ikke sikker på at det er helt magen til hos dig da jeg bruger Mozilla. Det burde dog ligne meget, da Netscape er bygget på Mozilla koden.

#brian
Avatar billede lingoman Nybegynder
09. december 2001 - 23:16 #5
kapla0 og lazypost har ret.
Gå ind i Edit>>Preferences>>Navigator>>Smart Browsing>>
Fjern fluebenet ud for \'Enable Location bar autocomplete\'
Dette er i N6.2 men burde være det samme i 6.1
mvh geo
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 12:39 #6
Ok, skal hjem at afprøve dette...men Mozilla siger mig noget. Jeghar en mappe der ligger i internet pref. - mozialla indeholdende en masse undermapper? Hvad fanden er Mozilla egentligt?

Udlover 100 point mere...
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 16:36 #7
Hmmm...Ville ellers også have givet lingoman 100 point som tak for hjælpen...

Men kan du hjælpe mig med næste sp. er der 200 point til dig - lingoman... :o)

Se næste sp. under denne kategori vedr. netscape/hotmail

Dette gælder selvfælgelig også jer andre....
Avatar billede kjv Nybegynder
10. december 2001 - 16:40 #8
Hmmm...Ville ellers også have givet lingoman 100 point som tak for hjælpen...

Men kan du hjælpe mig med næste sp. er der 200 point til dig - lingoman... :o)

Se næste sp. under denne kategori vedr. netscape/hotmail

Dette gælder selvfælgelig også jer andre....