Avatar billede jimjimjam Nybegynder
09. december 2001 - 09:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Unreal Tournemeant \" FEJL\"

For ca. et år siden købte jeg unreal tournement. Jeg kan godt spille det, men ikke på internettet. Jeg har opdateret spillet. Men det dur ikke, når den skal ind og hente de forskellige servere ned lukker den bare unreal =!!= ned, 5 sek. efter kommer der så en fejlmelding. alt muligt \"KRIMS KRAMS\" Hvorfor kan jeg ikke spille på internettet mere jeg har gjordt det før. Jeg kører med 512-128 i internet forbindelse (fart)

HÅBER SQ I KAN HJÆLPE.....
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
09. december 2001 - 13:58 #1
har du også nyeste drivers til grafikkort og nyeste directX 8.1 (www.microsoft.com/directx)

Jeg havde nogle gange det samme problem, men ordentlige drivers og et nyt styresystem afhjalp problemet... Prøv eventuelt at skifte i mellem OpgenGL og Direct3D rendering... der er nogle fejl i OpenGL til UT så det kan måske afhjælpe problemet...

Un1
Avatar billede lassebm Nybegynder
18. december 2001 - 19:02 #2
Hmm!
Prøv de nyeste drivere til gfx kortet!
Nyeste opdatering til spillet!
Nyeste directX!