Avatar billede darkhero Nybegynder
07. december 2001 - 19:27 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvorfor virker dette ikke?!?!

Davs....

jeg har prøvet at gå ind på denne side: www.net-x.dk på min egen computer, som køre winXP, og der vil den ikke loade videre end baggrunden, så prøver jeg på min anden computer som køre win98 og der virker den fint....

har i nogle Ideer hvorfor den gør det? jeg er næsten 100% sikker på at det er noget der er i vejen med serveren siden ligger på, men hvordan retter jeg det?
Avatar billede omen Nybegynder
07. december 2001 - 19:32 #1
Det virker fint her :-)

Har du været inde på windows update og hente de opdateringer der er til Internet Explorer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2001 - 19:40 #2
Virker oz fint her. prøv, når siden er loadet færdigt, at trykke ctrl ned mens du trykker F5, det får siden til at opdatere direkte fra serveren :)
Avatar billede tomle Nybegynder
07. december 2001 - 20:30 #3
Vil bare lige nævne det igen: Dejlig beskrivende overskrift...
Avatar billede msmows Nybegynder
07. december 2001 - 20:33 #4
Du skal lige et smut omkring internet options, vælg Privacy, Advanced, sæt et flueben i \"overide automatic cockie handling\"
Avatar billede omen Nybegynder
07. december 2001 - 20:42 #5
msmows: Hvorfor skal han det?
Avatar billede msmows Nybegynder
07. december 2001 - 21:22 #6
Internet Explorer 6 brugere har oplevet problemer med flere sider, problemet løses som forklaret.
Avatar billede omen Nybegynder
07. december 2001 - 21:26 #7
Okay :-)
Avatar billede msmows Nybegynder
07. december 2001 - 22:45 #8
>omen - :O)
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. december 2001 - 10:54 #9
den gør det stadig!
Avatar billede bajol Nybegynder
08. december 2001 - 12:15 #10
Du skal Explorer 6\'s egenskaber, og under fanbladet \"Beskyttelse af personlige oplysninger, skal ændre det til \"lav\", så kører det. Årsagen er, at der er nogle sider, der ikke giver adgang, uden mulighed for at lægge en \"små kage\" hos dig.
Jeg håber, at det OK.
Hilsen
Avatar billede msmows Nybegynder
08. december 2001 - 13:54 #11
>bajol - dårlig løsning, der er ingen grund til at mindske sikkerheden.
>darkhero - hent javaruntime hos www.sun.com.
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. januar 2002 - 07:45 #12
det var noget på serveren der ikke tilod adgang for maskiner med winXP... nu virker det