Avatar billede mvb Nybegynder
05. december 2001 - 12:22 Der er 14 kommentarer

Udvikling i Navision Financials

Jeg leder efter en programmør, der kan lave noget import/eksport af flade filer i Navision Financials via https. Der skal desuden laves et brugerinterface i Navision, hvor man kan angive hvad der skal importeres/eksporteres.
Avatar billede cdc Novice
05. december 2001 - 12:33 #1
30 points..??

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
05. december 2001 - 12:43 #2
Det var nok lige i underkanten... :)
Avatar billede cdc Novice
05. december 2001 - 13:04 #3
har du fuld tilgang til navision...?

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
05. december 2001 - 13:43 #4
Det har jeg.
Avatar billede cdc Novice
05. december 2001 - 13:53 #5
Har ikke rodet så meget med navision, kun deres database via odbc, men er det en del af navision du vil lægge ud på nettet til kunder alla en webshop

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
05. december 2001 - 14:19 #6
Det er nogle finansposter, der skal synkroniseres med en en anden server - ikke en web shop.
Avatar billede cdc Novice
05. december 2001 - 14:26 #7
det er jo en større opgave det her, som jeg ikke laver for points desværre.

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
05. december 2001 - 14:47 #8
Det havde jeg bestemt forestillet mig. Der er nok et par dages arbejde i det, og bliver der selvfølgelig betalt for.
Avatar billede jabp Nybegynder
05. december 2001 - 14:47 #9
Kontakt DK Data de er meget proffe, jeg her fået lave flere systemer ved med. Du skal snakke med Dan, han kan virkeligt sit kram, men koster sku også 550 i timen :(

Kig på: www.dkd.dk
Avatar billede mvb Nybegynder
06. december 2001 - 09:46 #10
Okay tak. Jeg leder nu efter en freelancer...
Avatar billede cdc Novice
06. december 2001 - 17:50 #11
jeg sidder lidt optaget om dagen med en webshop fra navision financial, og noget der skal til webben for en anden kunde i et andet økonomiprogram. Jeg arbejder som freelance, men har ikke tid på denne side af nytår. Skal jeg spørge en af mine samarbejdspartenere, som også er freelance om de har tid ?

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
07. december 2001 - 11:38 #12
Jeg har svært ved at vente til efter nytår. Hvis du kan spørge en af dine samarbejdspartnere, ville jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede cdc Novice
07. december 2001 - 11:44 #13
jeg vender tilbage.....

/cdc
Avatar billede mvb Nybegynder
07. december 2001 - 11:59 #14
Det er kanon. Jeg ser frem til at høre fra dig.