Avatar billede slage1 Nybegynder
05. december 2001 - 00:11 Der er 4 kommentarer

halflife logo creator

hejsa jeg har fået halflife logo creator men jeg kan ikke finde ud af hvordan man for de logo´r til at virke ....hvordan gør man.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 04:43 #1
dit logo ( måske lavet i f.eks. PS, PSP ) skal gemmes som en .WAD fil i logo creator programmet. ( størrelse 64 x 64 , dpi helst 71x71 , 8 bit deapth )
dernæst skal du putte det ind i ..\\halflife\\logos..  derefter åbner du spillet gå til \"play\" -> \"customize\" ..her inde kan du browse imellem de i forvejen installerede logo\'s og dit eget.... vælg så dit eget...tryk \"ok\" og test om det virker i spillet.

nova
Avatar billede slage1 Nybegynder
05. december 2001 - 12:13 #2
jeg har fundet ud af hvordan man laver sit logo men jeg kan ikke finde ud hvordan man lægger det ind i halflife logo´s og laver det om til wap
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. december 2001 - 16:37 #3
ok
når du er færdig med dit logo i logo creatoren så skal du gemme/konventere det til .WAD-format..

derefter skulle det være klar til at blive copy&paste\'et ind i dit halflife-directory...
f.eks. ville stien se sån ud : c:\\programmer\\games\\halflife\\logos ....
kommer selvfølgelig an på hvor henne dit halflife spil ligger ...men brug stifinderen evt.

men ellers kan jeg anbefale et andet logo editor program \"Wally\" som jeg selv har brugt..meget simpelt ..
du kan se og downloade det her :
http://www.telefragged.com/wally/

nova
Avatar billede atf_nova Nybegynder
06. december 2001 - 01:07 #4
hjalp det?