Avatar billede lost-sniper Nybegynder
30. november 2001 - 09:34 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

indsæt billede i indlæget

Hvad med at man kunne indsætte et billed.
Det vil tage hårdt på Expertens server, at åbne dem, så det skulle kun være et linkt til en anden destination experten udbyder, vil det ikke være lættere at hjælpe en på den måde???

Til dem der holder jul
God Jul den 24 dec.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2001 - 09:35 #1
Et billede af hvad? En selv?! Det vil nok ikke hjælpe stort på forståeligheden :o)
Avatar billede Peter Praktikant
30. november 2001 - 09:41 #2
kommer du ikke igen før efter jul? Ellers er det da lidt tidligt at ønske god jul!
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 10:11 #3
fastwrite>>Næh, men det hjælper måske med til at menneskeliggøre svarer/spørger, så tonen bliver lidt pænere. IMO er der meget gnaveri, surhed og løftede pegefingre, hvor det ikke er nødvendigt i Eksperten. Jeg taler ikke om nødvendige reprimander, men om de unødvendige.
Avatar billede Jman Praktikant
30. november 2001 - 10:21 #4
fastwrite-> måske ville det netop hjælpe meget på forståeligheden *lol*
Men mon ikke det er et skærmdump el. lign så det er nemmere at forklare problemet ?
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
30. november 2001 - 12:21 #5
Jeg kan godt selv lide ideen
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. november 2001 - 12:45 #6
Ideen er godt, dog skal der ikke være krav om foto. Man kan altid sætte et ind af Anders And. Se evt., hvordan det største \"distributed computing\" projekt gør det. Okay, vi debatterer ikke, men der er nu også 3,3 mio. computere med i projektet.

For at gøre projektet \"nært\", indførtes for nylig et \"user profile area\" http://setiathome.ssl.berkeley.edu/user_profile/profile_menu.html. I kan se et eksempel [mit] på http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=view_feedback&id=2145. I må da hjertens gerne anbefale min profil til seti@home ;-)
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
30. november 2001 - 13:08 #8
nogle her som kender Admin eller er Admin
Avatar billede Peter Praktikant
30. november 2001 - 14:41 #9
lost-sniper > kan vi ikke lige få på det rene hvad din idé er, er det et billede af en selv, eller er det et billede af problemet hvis et sådant eksisterer. For hvis det er et billede af en selv er der da rig mulighed for dette med www.fotx.net
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
30. november 2001 - 20:02 #10
mere af problemet
Avatar billede Peter Praktikant
30. november 2001 - 20:19 #11
men det er jo extremt sjældent at man har et problem man kan tage et screendump af. Og hvis man endelig kan har langt de fleste jo mulighed for at uploade det et eller andet sted (subnet eller lign.) Der ville nok også ske det, at folk ikke ville slette sine gamle billeder fra den server så den ville blive fyldt op. Jeg ser ikke der er et problem som det er nu. Men hvis du kan nævne nogle eksempler på problemer hvor man kan tage et screendump som gør problemet lettere at løse for andre vil jeg da meget gerne høre, jeg kan ikke selv komme i tanke om nogen lige nu.