Avatar billede snowlife86 Nybegynder
30. november 2001 - 01:35 Der er 4 kommentarer

Det kan kun være 5 spillere på Counter-Strike

Hej, jeg er en dreng på 14 år. Her på netcafe´en i Maniitsoq spiller vi meget Counter-Strike. Men jeg har et spørgsmål som i kunne måske svare. Spørgsmållet er at vi kun kan være 5 spillere på Counter-Strike. Selvom versionerne er allesammen ens. Vi ved ikke hvordan vi kan være 8 spillere.

Kan i hjælpe mig?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. november 2001 - 02:13 #1
Det er sjovt. Det er nice. Det er underholdende. Det her er 3D kategorien. Her kan du få svar på hvordan du laver dit helt eget CS i et 3D program - ikke hvordan du bliver god eller opsætter spillet.

/Nikolaj
Avatar billede omen Nybegynder
30. november 2001 - 03:30 #2
Hop ind på www.gamereactor.net med dine computer-spil-spørgsmål, okay?
Avatar billede razmataz Nybegynder
30. november 2001 - 03:37 #3
Lav en dedicated server og connect til den, den maskine i bruger er sikkert bare ikke kraftig nok til at holde flere end 5 connections.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
05. december 2001 - 10:36 #4
Den som laver spillet, bestemmer også hvor mange som der kan være med. Max er 20 gamers. Server hastigheden har intet med max antal at gøre. Hvis i ellers har en nyere version af CS, så burde det også være muligt at spille 8 spillere. Evt. opgrader jeres version af CS og prøv derefter igen.