Avatar billede birgittejensen Nybegynder
28. november 2001 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D animation ..

Findes der er program, der kan tage et normalt 2D billede og på en eller anden måde generere det til 3D på en forholdsvis simpel måde og uden at det tager 23498654 år at lære? Hvis jeg fx har et billede af en dinosaur og jeg skal bruge et animeret billede, hvor den drejer rundt, og man kan se den både forfra og bagfra?
Avatar billede zed_one Praktikant
28. november 2001 - 20:59 #1
tror jeg ik...lyder usansynligt
Avatar billede mismis Nybegynder
28. november 2001 - 22:22 #2
NU bliver 2D jo ikke bare til 3D på den måde
specielt ikke hvis  det er et billede du har fundet på nettet MEN
er det billeder du selv tager af en lille figur så er der fagtisk håb.

her vil jeg da varmt anbefalde dig at kigge følgende side efter i sømmende
den kan nok fortelle dig et par ting om det du ønsker og jeg mener endda også der er en demo version

http://www.d-vw.com/download/download.htm

MVH

MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. december 2001 - 14:22 #3
He... hvis du bruger Studio Max har jeg læst at man kan få et pulg-in der kan genere et 3D mesh udfra et 2D - billede. Der blev vist et eksempel, hvor man havde et foto af en Amercan Football hjelm (eller hvad nu hedder) i profil. Programmet kunne så genere dette foto til et 3D mesh... med et ret godt resultat. Programmet findes vist også som Stand-Alone Program... hvis du er mere interesseret vil jeg gerne give dig yderlige information (jeg har nemlig ikke lige bladet ved mig lige nu)...

ZeroHero
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
16. december 2001 - 11:45 #4
Jeg fik løst det på en anden måde,men tak fordi I gad kigge