Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
28. november 2001 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Almindelige programmer fra Windows

Hej

Først og fremmest: Jeg ander INTET om MAC. Mit spørgsmål går på, om jeg kan lave et program på min windows-platform der bruger en database, evt. blot tekstfiler, der kan bruges på en MAC-platform?

Altså kort: Kan min windows-exe bruges på MAC?

Torben
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
28. november 2001 - 17:18 #1
Hvis du laver dit program i Java er det platforms uafhængigt (og kan bruge på Mac linux Pc etc.)
Avatar billede prodic Mester
28. november 2001 - 17:18 #2
Windows-exe filer kan ikke bruges på en mac.
Avatar billede egede Nybegynder
28. november 2001 - 17:20 #3
Jeg kan ikke lade være med at linke til http://www.eksperten.dk/spm/4 det program kan vist køre windowsapplikationer på en mac.
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
28. november 2001 - 17:27 #4
Tak for hjælpen.

Torben