Avatar billede BRS Nybegynder
21. november 2001 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Driver til HP Deskjet 880c printer

Mon der er nogen der kan finde en sådan driver...

Jeg har kigget hos Hp selv, men der kan jeg ikke finde den...

Læg venligst mærke til kategorien... :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. november 2001 - 14:50 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. november 2001 - 11:18 #3
Hvis du har problemer med driveren i w2k, må du vente til HP (måske) laver en opdateret version.

Ellers kan du prøve driveren til DeskJet 550c - den skulle iflg. HP være deres \"universel\" deskjet driver, der kan få liv i alle deskjets.
Avatar billede snowman Nybegynder
27. november 2001 - 10:41 #4
Jeg har installations cd\'en, kan sendes til dig såfremt du ikke kan klare det på anden måde
elling@privatpost.dk
Avatar billede BRS Nybegynder
23. juni 2003 - 12:11 #5
Så var det vist på tide at få det lukket... er ikke aktuelt mere...