Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 02:07 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

En tosse oprettet \"invisibelman\" .. men det er IKKE mig (the old tdaugaard)

Bare så i ved det ... for der er sikkert mange der ikke lægger mærke til at \"ble\" står som \"bel\" i ham den andens navn ...

Skriver til admin og får ham slettet ...
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2001 - 02:09 #1
*loool* - men der er jo for så vidt ikke ulovligt eller forkert :)
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2001 - 02:10 #2
... kun lidt irriterende
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:14 #3
keysersoze> Netop.
Fuck hvor du paranoid invisibleman.
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 02:14 #4
keysersoze har ret ... sorry :((

du må lave er shoutout i bunden af hver besked::(
Avatar billede moroax Nybegynder
18. november 2001 - 02:15 #5
Hey Thomas-dude....
WASUP ??..

Starter du lige på en frisk ??..
- eller ER du usynlig nu ??..

* MoRoax...

Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:16 #6
Endnu et totalt urelevant spørgsmål oprettet af en bruger der burde vide bedre. tsk-tsk
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:19 #7
Skal jeg omtale dig som idiot?
Du her flere gange nu kaldt mig tosse.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 02:51 #8
invisiBELman, typisk folk som dig ... ikke at turde fortælle hvem de er når man sviner folk til.
Det er da klart jeg kalder dig en tosse når du opretter et navn der er 100% magen til mit undtagen at to bogstaver er byttet om...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 02:52 #9
Og jeg HAR lige skrevet til dig i et andet spm. at det varmer så dejligt når folk disser mig, så kald du mig bare en idiot, tosse, bøsse eller hvad faen du har lyst til ... \'cause you see, I really don\'t give a shit :-)

MoRoax, Yeps .. jeg afmeldte \"tdaugaard\" og oprettede denne her :-)
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:58 #10
moroax-- Fordi tdaugaard var drengen der var med til at få Eksperten ned med nakken.
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:59 #11
Og hvem sviner hvem til?
Ta´ dig sammen dreng.
Avatar billede moroax Nybegynder
18. november 2001 - 03:01 #12
Hehehe...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 03:01 #13
For latterligt ... hvad var dit gamle brugernavn ? Jeg kan slet ikke tage dig seriøs når ikke du tør stå frem ...
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 03:05 #14
Jeg er her ikke for at blive taget seriøst, det er jeg aldrig blevet af dig.
\"tør at stå frem\", tror du det er en retsag?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 03:08 #15
*LOL* ak og ve ... *sååk* da ... nej gu\' faen gør jeg ej .. men det er sku da det samme som at få en til at sige til mig at en han kender synes jeg er en nar ... hvor seriøst kan man tage det ??

Hvis ikke jeg aner hvem du var, så rager det mig da en høstblomst om jeg har taget dig seriøs ... du har sku nok ikke fortjent at blive taget seriøs så.

Hvor gammel er DU btw ?
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 03:14 #16
Alder er da ligegyldigt.
Jeg vil bare sige at om 15 år ville du nok se det lidt mere fra min side.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 03:18 #17
ha ha ... og skulle det gøre at jeg skulle tage dig MERE seriøs ?? Når jeg nu ved at du må være godt 35 så blive det sku ikke bedre, sådan som du whiner ...

Nå .. tdaugaard/invisiBLEman out ..gider ikke høre på sådan en latterlig nar ...
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 03:22 #18
Trist at du ikke er admin her, du prøver og prøver men kan ikke.
Din tur kommer nok når du bliver dygtig nok.
Indtil da, leg du bare du er det og ødlæg det for dem der kan.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. november 2001 - 03:58 #19
godt nok er det ikke udlovligt med \"name copying\" men meget uhensigtsmessigt.
og hvis man bare er lidt ordenlig og høflig skifter man nick, eller sådan noget.
men det er jo op til *bel* duden at tage stilling til
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 14:04 #20
Folk har tidligere fået besked på, at slette en bruger pga navneligheden. F.eks med _ efter og ellers en tro kopi af navnet.

Noget tyder på, at invisibelman har haft en tidligere bruger - har han mon husket at slette den gamle?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 20:38 #21
invisibleman> fik denne mail i dag:

Hej hotpop,

invisebelman har oprettet spørgsmålet:

Overskrift: FUCK YOU TDAUGAARD
Kategori: Generelt :: Fri debat
Point: 300

http://www.solutions2all.dk/forum_spm.asp?id=348

(hvad havde han skrevet?)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. november 2001 - 09:46 #22
Spørgsmålet eksisterer ikke, eller er blevet slettet af en administrator!
Kontakt venligst en administrator hvis du mener at dette er en fejl.

hvad har der stået.......
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. november 2001 - 09:43 #23
Godt jeg har lavet det så spørgsmål ikke bliver fysisk slettet men bare makeret inaktive ;o)

Der stod:

\"Du er den største nar jeg længe har set.
En arrogant, selvoptaget, egoistisk idiot.

Jeg håber din røv må klø og dine arme er for korte til at nå.\"

Og jeg takker for de flotte ord ;o)