Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

?

Hvilket program er det bedste Morpheus eller KaZaa........eller er der et endnu bedre program?

Kan du ikke remse ligende programmer op. Dem der kommer med flest vinder

Swordcat
Avatar billede -sofus- Nybegynder
18. november 2001 - 01:26 #1
Morpheus og KaZaa er ligegode.. De er faktisk ens bare forskellige navne,, det er de samme users de har
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 01:28 #2
Fed overskrift og lige den rigtige kategori.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
18. november 2001 - 01:29 #3
Edonkey,  Gnotella, bear share, imesh
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:31 #4
invisibleman.........du kan ikke andet end at svine folk til...hvad med at du bare holder din kæft
Avatar billede -sofus- Nybegynder
18. november 2001 - 01:31 #5
invisibelman  <-- hvad kategori ville du anbrige det i ?
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:33 #6
bartsimpson> har hørt positive ting om Edonkey, er det overhovedet så storslået.....som folk ellers siger ?
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:34 #7
Jeg bruger selv winMX den er go\'e
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 01:34 #8
Men rigtigt nok, en latterlig overskrift. Hvornår fatter folk at det bliver nemmere med en sigende overskrift?

Og et let spm = 15 point
Så de der spørgsmål til 5 og 7 point er helt til grin. Så hellere lade være med at sætte point på...
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:34 #9
Imesh E-Donkey
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 01:35 #10
-sofus->> Evt. Programmer - Generelt
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:40 #11
hmmmmm
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:43 #12
Du har fat i noget af det rigtige invisibelman!!!

UNDSKYLDER :O/
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 01:46 #13
Ok
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 01:55 #14
Er der ikke en af der kan komme med links til de forskellige programmer.....så kan jeg lige se om det er noget for mig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. november 2001 - 02:00 #15
usynligemand, for en gang skyld er jeg ikke helt enig med dig... Jeg mener kategori er korrekt valg.

Eksperten er et forum til udveksling af SERIØS it viden. kazaa, edonkey og hvad der eller eksisterer af den type filesharingtingester, mener jeg ikke er seriøs IT. Derfor mener jeg Fri Debat må være det korrekte forum :)

NanoQ
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 02:00 #16
Ok
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 02:08 #17
Flere..........
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:12 #18
nanoq> Hvordan vil du definere \"Seriøs IT\"?
CS mener jeg er useriøst men det er da stadig IT relateret.
Det er jo bare DIN mening.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. november 2001 - 02:18 #19
invisibleman, samme holdning som jeg har til spørgsmål om feks. spil... Jeg mener ikke det hører hjemme på Eksperten. Skal spørgsmålene alligevel stilles, mener jeg det bør være under fri debat :)
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 02:24 #20
Ja, whatever.
Avatar billede swordcat Nybegynder
18. november 2001 - 11:19 #21
Igen har besvaret spørgsmålet......så derfor igen points......desværre!!!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
18. november 2001 - 12:53 #22
Hvilket program er det bedste Morpheus eller KaZaa <-- Det er det samme.
eller er der et endnu bedre program? <--- Det er en smagssag hvad man kan lide, jeg fortrækker KaZaA, men husk på at der er rigtige mange viruser som bliver overført med mp3 sharings programmer