Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 01:17 Der er 22 kommentarer og
3 løsninger

Hjemmeside Download Program??

Jeg har stærk brug for et program der kan downloade en hjemmeside.
det skal være et program hvor man kan skrive en URL og så downloader den URL\'en med billerder links og det hele.. det ville også være godt hvis man kunne vælge hvor mange links den skulle gå ind, og hvis man kunne lave et filter til den ikke tog bestemte filer...

jeg ved godt det det er et triky spørgsmål/request men
da jeg er på helt bar bund kunne jeg godt bruge lidt hjælp ... det er 300 points værd men så skal det også være et godt svar .. eller gere et example (mail: virus_h@yahoo.com)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
18. november 2001 - 01:18 #1
Hmm lyder som en skummelt program (; smid lige et link når du for sådan et
Avatar billede maxium Novice
18. november 2001 - 01:22 #2
jeg har squ også meget til manglet et sådan program så jeg er lige med på en lytter
Avatar billede maxium Novice
18. november 2001 - 01:23 #3
til=tit
Avatar billede jr40 Nybegynder
18. november 2001 - 01:24 #4
Jeg kan måske hjælpe jer...
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2001 - 01:27 #5

well - der FINDES faktisk sådanne programmer (dog kun nogle der henter/genererer html-sider) - men er det egentlig lovligt at hugge andres koder på den måde?

jeg tvivler lidt meget på det og vil derfor ikke komme med et programnavn, men vil i stedet opfordre til at spm. lukkes da dette højst sandsynligt er imod reglerne på eksperten
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 01:27 #6
WinHTTRAXX Kan ordne det. Bare søg på winhtrax på google.
Avatar billede snowball Novice
18. november 2001 - 01:29 #7
Det kan godt være du selv vil lave det, men programmer som Teleprot Pro (http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm) kan allerede gør det for dig !

Snowball
Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 01:30 #8
hvordan lukker jeg det, hvis jeg ikke må spørge om det??
Avatar billede jr40 Nybegynder
18. november 2001 - 01:30 #9
Adobe Reader 5 Pro, kan gøre lige det som du vil have det >FROSSEN<.
Og du kan hente en 30dages version på:
www.macromedia.com

Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2001 - 01:32 #10
laver et svar selv og accepterer det
Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 01:32 #11
til dem der er bekymret er det ikke til at \"hugge koder\" det er så man kan surfe på siden/stedet offline
Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 01:44 #12
alle disse fine inlæg er jo gode, nu kan jeg gøre det jeg ville, men jeg ville også gerne lære noget mere om delphi og om at programere et sådan program...
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2001 - 01:48 #13
hvis du vil surfe offline, hvorfor så ikke bruge Foretrukne -> føj til foretrukne -> sæt kryds i \"gør tilgængelig offline\"?
Avatar billede snowball Novice
18. november 2001 - 01:49 #14
frossen: Hvis du er newbie i Delphi, så synes nu godt nok at det er noget af en stor mundfuld at starte med at lave et program med samme funktionallitet som Teleport Pro ;)

Snowball
Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 02:46 #15
så newbie er jeg heller ikke
Avatar billede thecodeman Nybegynder
18. november 2001 - 02:55 #16
Med Internet Explorer kan du faktisk downloade siden, med billeder og links, men jeg ved ikke hvad den gør hvis der er rigtig mange!
Avatar billede thecodeman Nybegynder
18. november 2001 - 02:56 #17
Du vælger bare save as i menuen!
Avatar billede frossen Nybegynder
18. november 2001 - 03:04 #18
ja siden men ikke siderne
Avatar billede thecodeman Nybegynder
18. november 2001 - 03:05 #19
Den tager undersiderne med!
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 03:09 #20
www.spidersoft.com Webzip
www.tenmax.com Teleport Pro
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 03:11 #21
www.tenmax.com Teleport Pro i prøveversion udløber efter 40 gange´s brug.
Avatar billede dkklein Nybegynder
18. november 2001 - 09:03 #22
Prøv HTTP weazel fra www.httpweazel.com

Det er en 30 dages shareware version med en nag screen som først kan fjernes efter 30 sekunder når de 30 dage er opbrugt indtil da er der ingen 30 sekunders ventetid. Man kan downloade hele sitet eller starte med at se strukturen og udvælge det man vil downloade.

MVH Tommy
Avatar billede cdc Novice
18. november 2001 - 09:17 #23
www.webreaper.net er et lille men program. Hentes bl.a på zdnet.com, og er en freeweare

/cdc
Avatar billede poil Nybegynder
18. november 2001 - 14:41 #24
Hvis du vil laere lidt om, at bruge Delphi til Netvaerk saa se her:

http://www.dl.gymfag.dk/uvmidler/noter.htm#Netv?rk

Mange nyttige eksempler - som man jo altid kan bygge vidre paa.
Avatar billede borrisholt Novice
19. november 2001 - 09:40 #25
Jeg har ikke lige noget Delphi kode liggende ... Men du kan få et link til et godt program :

http://www.ars.ru/eng/download.asp

Der fra skal du hente DiscoPump

Jens B