Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 00:25 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Hvem har skrevet denne sang?

Tja, det er vist nu hvis jeg skal have noget for pointene, så kan jeg få afsluttet en diskussion om hvem der har skrevet denne sang.

http://video.tv2.dk/files/ram/adhoc/2001108141030.ram

/Nikolaj
Avatar billede tumebone Nybegynder
18. november 2001 - 00:28 #1
houston
whitney
tror ikke det er stavet rigtigt
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 00:30 #2
Ved du hvad den hedder??
Avatar billede tumebone Nybegynder
18. november 2001 - 00:32 #3
nop
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 00:32 #4
Det er helt sikkert det rigtige sted at diskutere musik !!!

John daiz.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 00:33 #5
daiz - Læs mit spørgsmål og tolk lidt på det....
Avatar billede jefa Nybegynder
18. november 2001 - 00:35 #6
http://www.olmm.org/proud.html
The Greatest Love Of All
Avatar billede jefa Nybegynder
18. november 2001 - 00:36 #7
Avatar billede jefa Nybegynder
18. november 2001 - 00:36 #8
Whitney Houston
(words and music by Michael Masser and Linda Creed)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 00:37 #9
Gracias
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 00:42 #10
Derfor er det vidst ikke her du skal spørge om musik !

Hvis du har formange point, gjorde apollo69 noget smugt/sørgeligt i dag, da der er for meget lal herinde der ikke har med computere og gøre!!!

spør Admin og han ikke kan oprette en kategori Generalt -> musik for lalhoveder som dig!

Og så har du enda været med i 542 dage  .... tsk

du burdte repræsentere!!!

John daiz.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 01:02 #11
daiz - Af alle kan jeg love dig for jeg har kæmpet imod udviklingen herinde. Når jeg nu falder så dybt som at spørge til musik, så er det

1. Fordi jeg mener der skal være mulighed for at diskutere andet end IT - Det må bare ikke tage overhånd som det har gjort.
2. Måske fordi jeg netop på stående fod vel på det nærmeste har givet op og er på vej væk.

Jeg har rusket i alle folk (inkl Admins). De seneste dages afmeldinger af brugere har fået mig til at skrive mails så det gløder og her har jeg netop pointerede at det var nu folk skulle slå til og stå sammen. Folk jeg har dyb respekt for forsvinder nu. Eksperten kan ikke længere overleve uden det grundlag de har dannet.

Da jeg skrev at du skulle tolke mit spørgsmål, så læs: \"Tja, det er vist nu hvis jeg skal have noget for pointene...\".

Tolker man på det kunne det læses: \"It\'s al over baby. Stik mig en sidste sang inden jeg er ude.\"

Ikke fordi jeg har lyst til at stikke halen mellem benene, men jeg står efterhånden meget alene. Her er det jo så kun rart at se at du stiller dig frem og kæmper imod. Den eneste chance for Ekspertens overlevelse i disse dage er at samle folk. Vi har prøvet meget længe og mange gange og endnu er det ikke lykkedes. Normalt kan dødsfald samle en familie, men her forbliver vi splittet.

/Nikolaj
Avatar billede billeschou Nybegynder
18. november 2001 - 01:12 #12
endnu en af profilerne der forsvinder :(
Avatar billede invisibelman Nybegynder
18. november 2001 - 01:19 #13
billeschou>> Ja, trist.
Avatar billede fcs Novice
18. november 2001 - 12:15 #14
Nikolajdu>> Smutter du nu også??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 12:48 #15
Næh, men jeg har længe overvejet det og smutter de sidste rester af Ekspertviden, så er jeg jo nødt til at finde den andetsteds. Så er der ikke mere at lære her :-(
Avatar billede fcs Novice
18. november 2001 - 14:14 #16
Det kan du jo selvfølgelig have ret i :-( Men hvem skal jeg så mobbe?? ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
19. november 2001 - 04:50 #17
fcs/nikolajdu : Der er vel ingen, der forhindrer os i at mindes de gode gamle E-dage på ICQ, eller IRC, eller hvad vi nu lige kan finde på! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. november 2001 - 12:57 #18
Nope heldigvis da.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. november 2001 - 12:57 #19
Man prøver at være lidt flink over for folk og se her: http://www.eksperten.dk/spm/135286

Det er sgu til grin.
Avatar billede fcs Novice
19. november 2001 - 16:05 #20
Jepper - der er efterhånden ikke meget ved at være herinde mere :-( Godt at se at du ikke stopper endnu - med alle de forskellige tåber der er herinde er det sgu rart at møde fornuftige mennesker en gang i mellem herinde ;-)