Avatar billede karsteng Nybegynder
17. november 2001 - 19:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Direct X i 3dStudio 4

Jeg har et problem; Min Max 4.0 opdaterer grafikken helt vild langsom. Jeg har lige fået et Asus PCI V3800 og troede det ville være godt til 3ds. Er der en der ved hvordan pokker jeg får det til at køre optimalt i maxen?
Avatar billede msmows Nybegynder
17. november 2001 - 19:44 #1
Styresystem, cpu, ram osv. osv ?????
Flere oplysninger !!
Avatar billede karsteng Nybegynder
18. november 2001 - 09:05 #2
P3 900, 256 mb ram, adaptec aha-940u, scsidiske, asus 32 mb v3800. Det er i mit cameraview hvor hastigheden er langsom. Den var faktisk hurtigere med mit gamle diamondkort med standarddriver.

Jeg har også prøvet med open gl, men det er det samme problem.
Avatar billede zerohero Nybegynder
19. november 2001 - 22:27 #3
prøv at downloade den nyeste detonator!
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
20. november 2001 - 14:11 #4
Har du afinstalleret driverne til dit gamle grafikkort inden du smed det nye i? Det var i al fald problemet, da jeg i sin tid skiftede til GeForce.
Avatar billede snigeren Nybegynder
23. november 2001 - 14:50 #5
hvad opløsning kører du i ?

og det Zerohead siger er meget vigtigt, den nyeste Detonator driver på www.nvidia.com giver op til 50 % extra udelse i forhold til tidligere drivere...
men hvis du kører 1600x1200 ligesom jeg gør.. er 32 mb ram på grafikkortet ikke nok... det var det ihvertfald ikke i mit tilfælde... det hele løste sig da jeg købte et GeForce2 Pro med 64 (havde et GeForce 2 GTS 32 før) ... nu kører det bare a-okay.... og du skal iøvrigt helst kører open gl,.. klart det der kører bedst.

/snigeren
Avatar billede zerohero Nybegynder
23. november 2001 - 16:01 #6
snigeren>> Jeg hedder altså ZeroHero ikke Zerohead...
Avatar billede jpk Nybegynder
24. november 2001 - 10:41 #7
Jeg har tidligere opgraderet grafikkortet i en PC fra et Voodoo Banshee til et TNT2, men selvom jeg afinstallerede driverne til det gamle først, fik jeg MEGET dårlig performance-resultater!
Jeg valgte at geninstallere Windows og endte derefter op med en framerate der var 3 gange højere!
Avatar billede cheater Nybegynder
05. december 2001 - 14:21 #8
der er kommet en tut på 3dmaxer.dk... - prøv at se den...
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 16:14 #9
karsteng>> Har du fundet ud af det? Jeg tror roligt du kan lukke dette spørgsmål. :-)

ZeroHero