Avatar billede _creator_ Nybegynder
17. november 2001 - 14:11 Der er 2 løsninger

Swift3D

Er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i Swift3D, her i skandinavien??? Er der nogen der forhandler det??
Avatar billede zerohero Nybegynder
18. november 2001 - 18:42 #1
3d Connection i København er forhandler af 3D Studio Max. Der vil du kunne få rådgivning omkring forskellige plug-ins. Deres hjemmeside er www.3dc.dk Ring til dem og forhør dig. Ellers vil jeg anbefale at købe den direkte over nettet (da det nok er billigst). Har du prøvet illustrate til 3D Studio Max. Personlig synes jeg at den er laaaangt lige så fed som 3D Swift. Læs om den på www.digimation.com og få prisen. Jeg mener at du også kan downloade en demo af deres server. Ellers har jeg en Demo af den!

ZeroHero
Avatar billede _creator_ Nybegynder
30. november 2001 - 23:49 #2
Du får 15 points for informationerne og vist interesse :)