Avatar billede jonsson Nybegynder
16. november 2001 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstart af computer

Hallo
Kan nogen hjælpe mig med dette problem. Mit styresystem er Windows ME
Problemet er under opstart af computeren. Computeren starter op og skriver:
Searching for Boot Record from CDROM.. Not Found
Searching for Boot Record from floppy.. Not Found
Searching for Boot Record from IDE-O..OK
Her stopper computeren sin opstart. Der er kun hovedafbryderen tilbage. Efter genstart startes op i fejlsikret tilstand. Ved at vælge normal opstart, starter computeren op normalt. Problemet er kun, når computeren har stået slukket ca. efter 1 døgn.
mvh. niels.jonsson@mail.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 19:33 #1
Prøv i din bios at sætte den til starte på IDE først.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
16. november 2001 - 22:50 #2
Prøv at sætte instillingen i BIOS til Auto-Detect (så finder computeren selv alt dit hardware).
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
17. november 2001 - 00:49 #3
Load system et eller andet i BIOS

så skulle din BIOS være ligesom fra fabrik

.:: See Yea ::.
Avatar billede jonsson Nybegynder
20. januar 2002 - 17:45 #4
Svar fra ufc hjalp. Tak for det.