Avatar billede dannyj Nybegynder
08. november 2001 - 13:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverter....

...hej til hvilket program kan man konvertere en 3d-avi film til gif?
Avatar billede mismis Nybegynder
08. november 2001 - 19:30 #1
Ulead gif animator er ret got til at ordne den slags og optimere det.
www.ulead.com

MVH  MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. november 2001 - 21:26 #2
Adobe har lavet forskellige programmer til netop det foremål. (se deres hjemmeside)
Avatar billede alsace Nybegynder
09. november 2001 - 14:27 #3
Jeg har benyttet Gif Movie Gear et par gange til at lave gif-anims med. Der kan hentes en gratis og fuld funktionel 30 dages trial version på http://www.gamani.com/

Nu kender jeg ikke lige Ulead Gif Animator, men jeg tror de to ligner hinanden på mange punkter (optimering, ændre timing/baggrundsfarve, osv.) UGA findes også i en \"fully functioning 15-day free trial\"

-Alsace