Avatar billede swiffer Nybegynder
05. november 2001 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bones på en skorpion?

Er der nogle som gider at sætte bones på en skorpion for 200p.?

Skriv din mail, så sender jeg den til dig.

Mvh
Swiffer
Avatar billede dream4 Nybegynder
05. november 2001 - 21:41 #1
Prøv at sende den til mail@dream4.dk, så kan jeg da kikke på det...
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. november 2001 - 22:11 #2
Hvis det er studio max du arbejder med... jep! Det kan jeg skam godt gøre... :-)

info@opengl-delphi.dk

ZeroHero
Avatar billede mismis Nybegynder
06. november 2001 - 13:30 #3
fandt du ud af noget med de bones ?

hvad program bruger du ?

MVH

MIS
Avatar billede dream4 Nybegynder
06. november 2001 - 16:10 #4
Jeg bruger 3ds max version 4.
Avatar billede zerohero Nybegynder
06. november 2001 - 19:22 #5
Jeg har ikke modtaget nogen mails endnu... Så jeg går ud fra at det nok ikke var så vigtigt!

(men jeg vil dog stadig stå til rådighed)...
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 16:23 #6
Jeg ved det er lang tid siden men jeg står stadig til rådighed. Ellers var det måske på tide at lukke dette spørgsmål, da jeg tvivler på at der vil komme flere indslag til! :-)

ZeroHero
Avatar billede swiffer Nybegynder
17. juli 2002 - 14:22 #7
Sorry sorry ... Jeg har desværre *glemt* det her spørgsmål... eftersom det ikke længere er aktuelt, lukker jeg. Tak fordi i ville have hjulpet.