Avatar billede crazynight Nybegynder
04. november 2001 - 09:04 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til MSN

Jeg har opdaget at MSN har en meget gammel optagelse af vores firmas website - hvordan får jeg dem til at opdatere den til den nye?

Og hvordan tilmelder man en ny site?
Avatar billede jens Nybegynder
05. november 2001 - 08:54 #1
Du skal tilmelde dig gennem enten www.inktomi.com ( søgemaskinebaseret) eller www.looksmart.com (  katalogbaseret ) - alt efter hvad du vil give for det, og hvor hurtigt det skal gå så kan du vælge den ene eller den anden løsning.

Avatar billede crazynight Nybegynder
05. november 2001 - 08:59 #2
Vil det sige at man skal melde sig til noget andet end MSN for at komme i MSN? Det lyder som en omvej.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. november 2001 - 09:23 #3
Ja det skal du, men det er ret almindeligt at en søgetjeneste basere sig på en anden tjeneste. Der er søgemaskiner, man skal være listet i for at komme med i de vigtige maskiner og indexer.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede crazynight Nybegynder
05. november 2001 - 09:36 #4
Hm - har lige kikket på dem begge.

Inktomi kan jeg hverken søge i eller se hvordan jeg skulle rette vores oplysninger/tilføje nye.

Looksmart.com er lidt samme historie.
Avatar billede jens Nybegynder
05. november 2001 - 09:59 #5
Avatar billede crazynight Nybegynder
05. november 2001 - 11:04 #6
Øh, det koster penge at blive optaget i Looksmart.....hvordan er vi så kommet deri i første omgang?
Avatar billede jens Nybegynder
05. november 2001 - 11:24 #7
Måske er i kommer ind igennem inktomi - du skal se om der står \"Web Sites from Inktomi\" eller \"Reviewed Web Sites\" - den sidste koster det at kommer ind på.
Avatar billede crazynight Nybegynder
05. november 2001 - 11:26 #8
kan man slet ikke komme på gratis?
Altså, hvis vi har ét link der skal på Jubii, Inktomi osv. så koster det jo efterhånden mere end de gode gamle Gule Sider vi har bandet så meget over prisen på ;-)
Avatar billede jens Nybegynder
05. november 2001 - 11:58 #9
Jeg ved faktisk ikke om man kan komme på gratis. Jeg tilmelder en del og betaler altid. Så skal jeg ikke bekymre mig om de nu også kommer på eller ikke.

Men jeg vil give dig ret. Det koster efterhånden en del - looksmart: 300$ yahoo: 300$ jubii: 5000 kr Inktomi: efter behov Altavista: 500 kr. Overture ( goto ): ppc osv. osv. - hvis man skal lave seriøs tilmelding.

Men så\'n er det jo.

Held og lykke med dit forhavende