Avatar billede moritz Nybegynder
03. november 2001 - 13:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

FPS

Hejsa jeg ville lige høre om nogen ved hvordan man får sine fps at se i følgende spil: No one lives forever, Quake3/Wolfenstein, Max Payne
Avatar billede xpx Nybegynder
06. november 2001 - 19:37 #1
Har du prøvet at skrive \"fps\"?

Det skulle gerne kunne lykkedes...Prø det i en chat box..Enter eller noget i den stil... I Max Payne skal du gå ind i developper mode først!.. Det inde kan du få fps frem ved at skrive \"showfps\"
Avatar billede xpx Nybegynder
06. november 2001 - 19:40 #2
prø=prøv
Avatar billede xpx Nybegynder
06. november 2001 - 19:43 #3
I Quake III er der en option der giver dig ret til at få fps frem.. og der er en masse andre ting som er ledige på \"f5-f10\" (mener jeg) og nogle af dem er ret godt at have på...
Avatar billede mlr Nybegynder
06. november 2001 - 19:45 #4
Vil gerne lige vide hvordan man får \"fps\" frem i COunterStrike...

-MLR
Avatar billede xpx Nybegynder
06. november 2001 - 19:48 #5
I Conuter strike skulle man gerne kunne få dem frem ved, at skrive i promten \"fps\" eller \"showfps\" eller noget i den stil... Men jeg er ikke så sikker på Counterstrike..
Avatar billede moritz Nybegynder
07. november 2001 - 14:37 #6
i c-s skal du skrive CL_SHOWFPS 1 i consollen :D (kan ik huske om der skal 1 med)
Avatar billede atom*izer* Nybegynder
12. november 2001 - 10:54 #7
Ja i cs skriver man:

cl_showfps 1 eller sv_netgraph 1-4 (mener jeg)
den sidste comando giver nogen flere data bla. ping osv.!

Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2001 - 12:47 #8
Quake 3: cg_drawfps 1
maxpayne: drawfps
Hvilken motor er No one lives forever på?
Avatar billede moritz Nybegynder
04. december 2001 - 16:43 #9
lichtech mener jeg
Avatar billede xpx Nybegynder
28. maj 2002 - 16:48 #10
Det er rigtigt.. Det er lichteck, Nolf. kører på 2.0'eren af Lichtech :]

XpX