Avatar billede nanoflower Nybegynder
01. november 2001 - 22:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3DS MAX 4.2 codec problemer!!!

..jeg har kæmpet som en gal, men kan det sværre ikke få MAX til at registrere andre codecs end det \'Cinepak\' der følger med MAX når det instaleres?!! - jeg har bl.a et DivX codec jeg gerne vil gøre brug af!! og muligheden for full frames uncompressed ville også være rart.

Det kan oplyses jeg kører Win2K.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
02. november 2001 - 09:19 #1
I win2k virker MAX\'s dropdown-box ikke. jeg løser det ved at trykke på pilen til højre, og derefter anvende op og ned piletasterne til at vælge codec.
Du er forresten sikker på du sammen med DivX ikke kun installerede decoderen, men også encoderen.
Avatar billede nanoflower Nybegynder
02. november 2001 - 12:29 #2
..Har prøvet med piletasterne og yup!! det virker.

Det må siges det er lidt af en \'bummer\' at et ellers så gemmemført program huser så irriterende en fejl!!
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
05. november 2001 - 13:11 #3
Ja, men så længe det er den værste fejl, så kan det tilgives.