Avatar billede mercutio Nybegynder
01. november 2001 - 11:37 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kan ikke få combustioin plugin til at virke.

Jeg har installeret combustion som jeg har suget fra kinetix egen side men jeg kan ikke finde det plugin jeg skal bruge i 3dsmax. Jeg har bare kørt installations filen skal jeg gøre mere?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
01. november 2001 - 13:10 #1
Siden MAX 3, eller måske endda før, har combustion som standard ligget under environments. Det hedder fire-effect i 4\'eren.
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. november 2001 - 21:01 #2
Prøv eventuelt at kigge under:

Rendering>Environment

eller

Rendering>Effects

eller

under Modify Panel:

knappen \"More...\"

eller

knappen \"Configure Button Sets\" (knappen har et icon)

- den skal nok være der et eller andet sted (Hvis du altså har installeret korrekt!)... Du kan checke om din plugin er installeret korrekt når Studio Max starter op (hvis du læser hurtigt)...
eller under

Cosumize>Configure Paths...

her kan du se om mappen, hvor til din plugin er installert i, overhovedet er defineret - under fanebladet \"Plug ins\"...

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. november 2001 - 21:02 #3
Cosumize = Customize ;-)