Avatar billede tsocm Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overstregning af søge tekst

Hejsa alle sammen, jeg søger en side eller et program, der finder sider, og når man åbner siden, bliver de ord man har søgt på, fremhævet så man kan se dem.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:35 #1
Copernic http://wwww.zd.net/download
skriv Copernic.... og download den....
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:41 #2
den har jeg, den skal også fremhæve tingene, på selve siden, det gør den ikke
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:38 #3
tsocm: ok, så kan jeg ikke hjælpe dig... undskyld forstyrelsen.
Avatar billede tsocm Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:54 #4
Du skal da ikke unskylde :-)

Synes bare jeg har set det et sted, men jeg må nok selv lede, når der ikke er andre der har nogle ideer
Avatar billede tsocm Nybegynder
31. oktober 2001 - 01:11 #5
Så lykkes det.... Google.com har muligheden.