Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:54 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

ICQ hænger

Hej

Hvorfor vil min ICQ nogle gange ikke sende beskederne. For at komme til at sende beskederne må jeg enten lige hoppe offline og online igen før den bliver sendt eller også må modtageren gøre det.

Er der nogen som kan hjælpe med problemet ????
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:56 #1
Det kan være fordi icq ikke kan oprette en \"direct connection\" til den bruger du sender besked til.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:59 #2
hmm, kan man ikke hjælpe den lidt på vej så den kan ?

Fordi det kan være at jeg lige har siddet og sendt beskeder uden problemer så kommer der måske lige en besked som opføre sig langsomt og så kan det være det kører igen.
Avatar billede tbg Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:08 #3
ICQ er ikke særlig god til at tjekke om en person er online. Hvis fx en person mister forbindelsen er personen stadig online på din ICQ. dette kan medføre at ICQ har svært ved at sende beskeder. Nogle gange kan det også være pga opsætningen hos den du sender til. Det er de samme problemet ligger hos, ik? der er desværre ikke det store du kan gøre ved det.

Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:09 #4
hmm, det vil så sige at jeg skal leve med at jeg nogle gange ikke kan sende beskeder
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:12 #5
ja...!
Avatar billede tbg Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:14 #6
jepz..

intet program er desværre fuldstændig uden problemer..
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:15 #7
hmm, det må de se at få rettet hos ICQ

tak for svarene
Avatar billede dr.tynell Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:17 #8
så mangler du bare at give de 30 point ud :o)
Avatar billede filen Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:18 #9
icq er efter min mening meget ustabilt, men alligevel en god ting at have.

Filen/
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:19 #10
jaja rolig nu, i får point det er bare svært at styre :o)
Avatar billede tbg Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:22 #11
Takker for pointene :0)
og held og lykke med det fremover :0)
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:27 #12
jo tak
Avatar billede gretaj Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:33 #13
Der er faktisk noget du kan gøre .. Klik på den person du har svært ved at sende til og gå ned under alert/accept settings. Klik derefter på den tab der hedder Accept og check at auto send through server er aktiv .. Dette vil fjerne de fleste af dine problemer med ikke at kunne sende beskeder ..
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:36 #14
ups *g* glemte lige at skifte til min egen account :o) gretaj er min mor :o)