Avatar billede simonvalter Praktikant
20. oktober 2001 - 22:43 Der er 1 løsning

jeg skal bruge et .tcl echo script

nu har jeg kigget over alt men jeg kan ikke finde noget ..

min eggdrop skal være på forskellige sider og når der bliver sagt nogle bestemte ord så skal den sende det der blev sagt videre til mig.

feks så bliver der sagt \"loadet\" eller \"=xx= .:NEW:.\" hvorefter min eggdrop smider beskeden videre til mig i en private msg eller i en kanal

der var en der prøvede at skrive noget til mig men det ser ikke ud til at virke

bind pubm - \"loadet\" pub:echo
proc pub:echo {nick uhost hand chan text} {
putserv \"notice loadet :$nick just said $text on $chan\"
}

i må meget gerne prøve at finde sådan et script til mig eller skrive det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. oktober 2001 - 00:05 #1
nå jeg har klaret det