Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:14 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Tdaugaard!

Hej Team Intercore købte en metacrawler af dig der søger på google til 700 kr! kan jeg få dig til at lave den om så den søger på www.metacrawler.com for 250 points?

//Team Intercore
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:19 #1
*G* Du ved at varen koster 700kroner, og så tilbyder du ham 250point - ikke kroner men point?
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:22 #2
Jeg har købt den for 700 kr og nu vil jeg gerne have ham til at lave lidt om for nogle points!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:23 #3
Okay, forstod det anderledes - min fejl.
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:24 #4
Det er okay:)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:49 #5
Hvorfor laver de ikke sådan at man kan se når man går ind på ens brugers info om han er online på eksperten?
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:08 #6
Kom nu jeg er jo nød til at holde liv i dette spørgsmål!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:09 #7
Ham/hende der kan få tdaugaard til at rette opmærksomhenden her over får 50 point!
Avatar billede koep Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:11 #8
Det kan jeg da hurtigt gøre :-)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:13 #9
Kom nu jeg fryser!!!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:14 #10
koep! ja det er godt, og skynd dig så lidt ik!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:15 #11
I\'m here :-)
På min bruger profil står min email adresse :o) Sååe ..

Anyway, det kan jeg ikke gøre for point. Det tager tid at lave den om... og tid er penge (i hvert fald i den ende af landet jeg sidder i *g*)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:16 #12
Hvad skal du have?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:18 #13
med E. rabat og \"fordi der er bud efter mig\" tilbud: 700 kr. :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:18 #14
+moms se\'følig :-) (=875)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:19 #15
Vi har squ da købt den engang du skal bare lave den lidt om!
Avatar billede koep Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:21 #16
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:31 #17
Jeg har forklaret Niels Bertelsen at det ikke er noget man \"bare\" gør.
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:31 #18
Var der ikke en gang en knap der stod advangseret på?
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:32 #19
De er det squ da! det kan da højest tage en % time for dig!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:37 #20
Hør her, jeg har snakket med Niels om det for noget tid siden og fortalt ham at det ikke bare er noget man lige gør. Anyway, hvis ikke du vil betale mig for det så må du finde en anden der vil gøre det for point eller mindre.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:39 #21
En % time ? *hmm* Hos mig ligger % tegnet på 5 tallet .. sååe .. 5 timer .. det lyder rimeligt ;o)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:40 #22
jamen, jeg vil gerne bare betale dig bare ikke så meget!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:44 #23
Du kan også få det på timeløn .. 250 kr. i timen+moms..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:46 #24
PS. kan jeg lige sige at de 700 kr. for den var BILLIGT..
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:47 #25
Jamen det er jo kun et bar adresser der skal laves om! og hvis jeg får en anden til at lave det ender scriptet sikkert på netcoders eller noget!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:47 #26
*lol* Tror du selv på at det \"bare\" er et par adresser der skal laves om ?
Well, think again.

Først skal jeg undersøge outputtet (HTML\'et) fra søgemaskinen for unikke \"patterns\" hvor jeg kan søge i teksten og finde ud af hvor jeg kan extracte resultaterne henne. Dernæst skal jeg parse resultaterne for at kunne vise dem ordentligt - det kræver også lidt arbejde.

Furthermore, så skal jeg finde ud af hvor mange sider der er i resultatet vha. nogle regular expressions eller en masse streng behandling hvis ikke der er adgang til RegExp.

Take it or leave it.

Forøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor du kontakter mig på denne måde, når i allerede har min email adresse og Niels udemærket godt ved at jeg vil have penge og IKKE point for at lave de ændringer som jeg og Niels tidligere _HAR_ snakket om.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:48 #27
En helt 4. ting er, at hvis jeg lavede den for de 250 point skulle samtlige der måtte ønske dette have en kopi herinde.
Avatar billede koep Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:36 #28
he he nu må det næsten være min tur til at være grisk :-)
Du skylder mig 50 point.

Tilgengæld hvis du finder bare en person der kan lave dette ligesågodt som tdaugaard til under 700 kr. ex moms dvs. inkl en faktura

Så synes jeg satme det er godt gjort. For tdaugaard er den bedste programmør jeg kender. Well der er sikkert mange der kan lave ting der kan det samme, men laver de det lige så godt, lige så optimeret og flot kodet.

Næppe. Tag dog hans tilbud, det er du bedst tjent med
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. oktober 2001 - 12:25 #29
Hva øø !?
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. november 2001 - 22:21 #30
Hvad er en metacrawler? Kan den lave mine dynamiske url\'s - såsom bladre.asp?ArticleId=22 om til bladre.asp_Q__E_22 og tilbage, så søgemaskineren vil finde alle mine sider, selvom de ligger i en db?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. november 2001 - 22:28 #31
kartolux, det er bare et script der tager søgeresultater fra en anden søgemaskine ... kaptajn_jespersen kalder det bare en metacrawler
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. november 2001 - 22:36 #32
Okay - tak! Findes der iøvrigt en asp-løsning på mit dilemma?
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. november 2001 - 23:40 #33
.....jeg ville godt give penge for en sådan løsning, hvis den ikke krævede en KOMPONENT...
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. november 2001 - 18:23 #34
h