Avatar billede swetch_mx Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:27 Der er 6 kommentarer

Om Video-CD

Til rette vedkommende:

Jeg har købt en video-cd, hvordan får jeg den til at køre?

PS: Det er således IKKE en DVD
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:29 #1
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:23 #2
Du kan enten køre den med media player eller andre mpeg software.
bare gå ind under mpegav bibloteket og åben avseq.dat med mediaplayer.

håber det kan hjælpe ellers kig på min side www.area568.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:33 #3
swetch_mx >>> Hvor har du købt denne VCD henne ?
Jeg tillader mig at spørge, da jeg selv leder efter et sted at købe originale VCD´ere med danske undertitler.

/cholm
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:42 #4
Jeg tvivler på der findes VCD med danske undertekster..ja eller bare med undertekster... da VCD er amerikansk produceret. eller fra japan.
jeg har selv 5 stk.

Avatar billede cholm Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:10 #5
crazykiddo >>> Du har desværre nok ret...

/cholm
Avatar billede outsider Nybegynder
07. november 2001 - 11:43 #6
Du kan også afspille den i en normal DVD afspiller (stationær eller pc) eller du kan købe en special VCD afspiller. Men hvad skal i med VCD??? Det er da håbløst forældet! DVD og DivX er da langt federe!