Avatar billede rebecca Novice
13. oktober 2001 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kan denne switch bruges

Kan denne switch bruges???

Har ADSL hos TDC vil gerne have 2 Pc\'er koblet på men har fået at vide at man skal bruge en switch, er denne god nok?? og kan den bruges til det??.
Se Link:http://www.x-net.com.tw/main.asp?Item=31&Category=01&Product=01010
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2001 - 17:13 #1
Jeg ville IKKE vælg en \"intern\" switch hvis jeg var dig. Kan overhovedet ikke forestille det ville køre godt.

Jeg bruger selv nedenstående switch til at dele min ADSL med og det virker helt perfekt !

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1684747891

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:13 #2
Jeg ville vælge en ekstern, den der switch slukker vel når du slukker computeren - så skal den computer den sidder i være tændt hele tiden.

www.bj-trading.dk <-- Jeg købt min hub der, en hub er ligeså god når det bare drejer sig om 2 computere.
Avatar billede heavyboy Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:14 #3
JEg bruger en intern switch , og det køre som smurt!
Avatar billede rp Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:15 #4
jeg bruget sådan et og er meget tilfreds, i forhold til den jeg havde før
Avatar billede rebecca Novice
13. oktober 2001 - 17:58 #5
rb er det magen til dit og er det rigtigt som tommyf skriver
Mvh.rebecca
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. oktober 2001 - 18:00 #6
den slukker når du slukker computeren(har selv en, god nok ikke samme type)
så hvis det ikke drejer sig om en server den skal sidde i så køb en extern