Avatar billede tommytot Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tracing image?

Jeg har følgende kode:

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\" tracingsrc=\"img/logo.jpg\"  tracingopacity=\"100\">

og vil gerne have Centreret billedet, så det kommer til og ligge som et vandmærke, noget foreslag, eller et helt andet foreslag til at løse problemet med?
Avatar billede heavyboy Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:47 #1
sådan?

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\" div align=\"center\" tracingsrc=\"img/logo.jpg\"  tracingopacity=\"100\">
Avatar billede bojohansen Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:47 #2
Tracing image vises kun når du har siden åbnet i dreamweaver og det vises ikke når siden er uploadet til serveren.

Det bruges som skabelon til at lave ensartet sider med, mener bestemt ikke du kan centrere det.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:13 #3
Netop fordi det er et tracing image, så har du ingen grund til at skulle kunne justere det!

Man bruger det sådan, at man fremstillet et billede i et andet program hvorefter man ligger det ind som tracing image - det gør at man har en slags rettesnor til at justere sin side efter under opbygningen!

Hvis du gerne vil have et baggrundsbillede skal du lave det i et anden program, altså nedsætte opaciteten eller sætte gennemsigtigheden op.
på den måde får du det samme resultat!