Avatar billede cholm Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine til webside

Vi har en simpel intern webside som består af følgende. Et framesæt med en frame indeholdende menuen, hvor man kan vælge nogle worddokumenter som loades i hovedframen.

Vi skal bruge en søgemaskine som kan søge efter bestemte ord i de forskellige worddokumenter der alle ligger i samme bibliotek.

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:29 #1
Vi har kun mulighed for HTML ikke ASP og lignende.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. oktober 2001 - 14:00 #2
Der er en index server på NT optionpack, der kan det du søger. Der er også flere trediepartsprodukter, der kan bruges

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:17 #3
>>> bufferzone

Kan du nævne nogle af disse trediepartsprodukter ?

/cholm
Avatar billede theartist Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:56 #4
Har i noget budget til opgaven eller er det ren personligt.
Avatar billede cholm Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:01 #5
theartist >>> Intet budget, da websiden ikke er direkte firmarelateret, men mere personaleorienteret.

/cholm
Avatar billede theartist Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:03 #6
OK - jeg tror det bliver svært at finde en løsning med mindre man vil købe programmer. Men løsningen kan være at definere keywords for de enkelte word dokumenter og lægge disse ind i et array og så søger man via et javscript i disse og viser link til det word dokument hvor det søgte keyword er knyttet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2001 - 11:55 #7
Prøv lige at kike her først

http://www.eksperten.dk/spm/92264

Vend tilbage hvis det ikke er nok
Avatar billede 7th Praktikant
11. oktober 2001 - 09:07 #8
Ved ikke om det er noget, men værd at kigge på.
http://html.dk/artikler/00013