Avatar billede kenneth39 Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

live lyd på nettet

hvis jeg feks vil have live lyd på min hjemmeside, feks fra en radioscanner, hvad vil det så kræve ??
det skulle være sådan et brugeren skulle kunne høre det live

m.v.h
kenneth39
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2001 - 13:10 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2001 - 13:11 #2
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2001 - 13:16 #3
Jeg har tidligere givet et meget langt svar her.

http://www.eksperten.dk/spm/42735

Dette er med billede, men principptet er fuldstændigt det samme med lyd.
Avatar billede kenneth39 Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:38 #4
hey nikolajdu

hmmmm har læst dine indlæg, men blev desvære ikke meget klogere af :)) hvad ville din hjælp koste,
jeg vil meget gerne bruge det på mit site, hvor jeg bla er ved at bygge en efterlysnings database op, noget lignende www.crimecode.com, men jeg ville så ha at evt brugere også kunne lytte til feks politiradio :)) (ved ikke om det er lovligt at videre give aflytningen) vil dog undersøge det først. mit site er www.netskuffen.dk jeg har også engen iss server sat op, det kunne være skægt at sætte det op, da jeg mener at der ikke er andre der har det i dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2001 - 23:54 #5
koste kommer an på hvad der præcist skal laves/ er nødvendigt.

Anyway er det jo nok smartest at undersøge lovligheden først. :-)

Jeg kan kontaktes på flasher@nikolajdu.dk